Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lumify & Credifi

Hej hade en plan på hur jag skulle kunna ta mig ur denna skiten men nu är det nog kört

det har ju tydligen slutat samarbeta med Gothia.

och avbetalningsplan verkar omöjlig att få min fråga är då om mina två lån hos dessa äckliga aktörer ändå går till KFM

är det lika bra att släppa alla andra lån oxå då för får jag utmätning så kommer väl dom hamna hos KFM tillslut ändå?

Hade ett drogmissbruk som jag tog mig ur för 3 år sedan cirka sen mådde jag skit ett par dagar och har väl tydligen ett spelmissbruk inom mig oxå aldrig haft problem med detta tidigare men det var så jag hamnade här

Lum68000
Credifi 54000

finns inte en chans att jag kan betala lägsta månadsbeloppet på dessa två med en inkomst på ca 25000 efter skatt

helt otroligt att man kan förstöra sitt liv på 1,5 dygn

Om det nu bara är den summan som du har så går det nog hyfsat ”snabbt” att bli av med den.
Spelberoendet är så äckligt och att dessa banker är så lätta och snabba att få ut pengar på är hiskeligt läskigt.

Har du tagit dig ut från ett drogberoende så kommer du lösa detta också!
Inget vidare tips eller liknande men ville bara ge dig mina tankar.

Om det nu bara är den summan som du har så går det nog hyfsat ”snabbt” att bli av med den.
Spelberoendet är så äckligt och att dessa banker är så lätta och snabba att få ut pengar på är hiskeligt läskigt.

Har du tagit dig ut från ett drogberoende så kommer du lösa detta också!
Inget vidare tips eller liknande men ville bara ge dig mina tankar.
Är bara den summan jag har som jag i dagsläget inte har möjlighet att betala på har tyvärr mycket mer än så

totalt så ser det ut såhär
Lån innan helvetet
Norweign Bank - 198 000

lån som togs på 1,5 dygn helt sjukt fattar inte hur jag kunde göra såhär.. som tur är har jag inga barn men min sambo har jag försökt hålla uppe fasaden för inte spelat på 3,5 månad men har inga möjligheter till ett samlingslån heller då mitt uc är förstört..

Lumify- 68000
Credify - 54000
Ferratum - 30000
Saldo - 25000
Loanstep - 25000
Binly - 7600
GFMoney - 5000
Viaconto - 4000

hur fan kunde jag få alla dessa lån så lätt nästan 219000..

Jag förstår…
Bästa är att prata med sambon direkt så du är ärlig. Första steget.

Kanske låter mycket men många här på forumet har betydligt mer och jag säger inte att det är ”bra” men den summan kan du få bort relativt snabbt. Själv sitter jag med 2,3M.

Jag förstår…

Kanske låter mycket men många här på forumet har betydligt mer och jag säger inte att det är ”bra” men den summan kan du få bort relativt snabbt. Själv sitter jag med 2,3M.
Ska göra det men vill inte förstöra julen.
Men hur funkar det om ett lån går till KFM och man sedan får utmätning
Då är det egentligen lika bra att släppa allt va?

Jag kan tyvärr inte svara på det då jag aldrig har hamnat hos inkasso eller kfm.
Du kommer få svar på detta av dom andra mer kunniga medlemmarna.

Jag förstår…

2,3M-vad har du för inkomst?

Det beror ju helt på hur det ser ut för övrigt. Om du kan betala ner något annat under tiden och det frigör utrymme för att sedan betala av det du släppte innan utmätning drar igång, eller om du tror att du aldrig kan komma ikapp.

Det beror ju helt på hur det ser ut för övrigt. Om du kan betala ner något annat under tiden och det frigör utrymme för att sedan betala av det du släppte innan utmätning drar igång, eller om du tror att du aldrig kan komma ikapp.
Tror tyvärr inte jag kan komma ikapp summan är för hög

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp