Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lumify & Credifi

Beklagar din situation. Om dessa lån hamnar hos Kronofogden så skulle jag säga att det är lika bra att släppa allt. Väl hos Kronofogden, så lär det väl bli löneutmätning och då får du bara behålla pengar för att klara det mest nödvändiga. Ingen hänsyn tas till att du har andra lån, och då kommer du inte kunna betala av på dom ändå.

Beklagar din situation. Om dessa lån hamnar hos Kronofogden så skulle jag säga att det är lika bra att släppa allt. Väl hos Kronofogden, så lär det väl bli löneutmätning och då får du bara behålla pengar för att klara det mest nödvändiga. Ingen hänsyn tas till att du har andra lån, och då kommer du inte kunna betala av på dom ändå.
Tack för ditt svar det var det jag misstänkte. Fy vad nervös jag är hur kunde det bli såhär

Tack för ditt svar det var det jag misstänkte. Fy vad nervös jag är hur kunde det bli såhär
Jag förstår dig. Jag satte mig också själv i skiten, visst har jag haft en del otur på vägen med sjukdom och seperation, men hade jag inte spelat så hade jag fortfarande gått runt helt okej. Nu sitter jag istället med löneutmätning och blir aldrig skuldfri utan skuldsanering. Den ångesten och det självklandret har varit och är fortfarande svårt. Du är inte ensam.

Jag förstår dig. Jag satte mig också själv i skiten, visst har jag haft en del otur på vägen med sjukdom och seperation, men hade jag inte spelat så hade jag fortfarande gått runt helt okej. Nu sitter jag istället med löneutmätning och blir aldrig skuldfri utan skuldsanering. Den ångesten och det självklandret har varit och är fortfarande svårt. Du är inte ensam.
Tack för ditt svar igen. Ja otur har jag oxå haft har inte bara hamnat här av en slump utan mycket som hänt påvägen.
Har gått med en klump i både mage och hals sedan allt hände och är helt hundra på att min sambo kommer lämna mig såfort jag tar upp allt detta med henne men tänker inte förstöra hennes jul, hon älskar julen.

är mest orolig över mig själv nu har tidigare haft ett tungt missbruk och vill verkligen inte falla tillbaka dit men med all denna ångesten så är det tyvärr lockande att förstöra sig själv ännu mer men jag ska klara av detta och ta tag i mitt liv

ska börja prata med en psykolog idag

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp