Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lumify - Bluff eller på riktigt?

Är det någon fler som har problem med clearingnummer för swedbank (5 siffror)? Får rött kryss. Nån som vet varför och vad det beror på?

varför ligger tråden under "större lån"?
platsar bättre under SMS lån

Är det någon fler som har problem med clearingnummer för swedbank (5 siffror)? Får rött kryss. Nån som vet varför och vad det beror på?

Verkar som dom haft strul med Swedbank....en siffra i clearingnr försvann för mig. Bara mailade dom så fixade dom det åt mig k alla fall.

Verkar som dom haft strul med Swedbank....en siffra i clearingnr försvann för mig. Bara mailade dom så fixade dom det åt mig k alla fall.

Ok, för mig går det inte att slutföra ansökan då det blir rött kryss för clearingnummer. Men har mailat dem så får se om de kan gå in och fixa det åt mig på något vis. Får väl vänta till i morgon.

Samma för mig, även om jag tog det med dem via tfn istället för mail. Det gick smidigt att rätta till.

okej, bra om man endast tar lånet en gång och betalar tillbaka inom 30 dagar.
men flera av er vill kunna höja, och då gärna till 20000, har ni sett hur mycket den effektiva räntan blir?
94,76% äckligt dyrt, många av er har väl så dålig kreditvärdighet så att ni inte kommer få på hela beloppet, räkna då med över 200% ränta

Blir vanliga räntan över 39% så förlorar dom licensen. Effektiva räntan kan vara högre då dom jobbar med höga avgifter. Krediten får inte kosta heller mer än det du lånat dvs gör att avbetalningsplaner aldrig kan direkt förlängas.

Nya konsument kreditlagen, helt värdelös enligt mig. Lär skicka folk snabbare till KF än någonsin.

Någon som vet vad det står för text på kontoinsättningen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp