Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lumify - Bluff eller på riktigt?

Hade inte tänkt söka förrän inkomsten uppdaterats men eftersom jag inte kunde ta ut på Everyday+ då hela insättningen gick till räntan så sökte jag för en timme sedan 2500 kr och blev beviljad 2500 kr!!
Med de kommer jag kunna betala 5-6 räkningar på småbelopp men kommer nog åka på förseningsavgifter ändå men i alla fall något. Vågade inte söka på högre belopp!

Mejlade dem de tre senaste lönespecar utan att de hade hunnit fråga om det.

Blev beviljad runt 07 imorse. Fortfarande inga pengar...

Hade inte tänkt söka förrän inkomsten uppdaterats men eftersom jag inte kunde ta ut på Everyday+ då hela insättningen gick till räntan så sökte jag för en timme sedan 2500 kr och blev beviljad 2500 kr!!
Med de kommer jag kunna betala 5-6 räkningar på småbelopp men kommer nog åka på förseningsavgifter ändå men i alla fall något. Vågade inte söka på högre belopp!
Lumify så kontrar dom med lägre belopp om man ej får dwt man sökte. Sökte 6 000 menfivk 4 000. Kul att det löser sig något i alla fall :)

Är lite nyfiken på om ni som driver forumet, @Lånforum.se, bedriver ngt sorts "uppsökande" verksamhet så att ni hittar nya långivare via olika kanaler som ni kan tipsa om här på forumet?

Kort svar, nej. Vi får mail då och då om nya kreditgivare, men i 95% av fallen är de redan omskrivna här.

Blev beviljad runt 07 imorse. Fortfarande inga pengar...
Jag beviljades lån i går eftermiddag på 4000 och imorse satt pengarna på kontot. Väldigt trevlig och hjälpsam kundtjänst måste jag säga, som hjälpt mig då det strulade med att fylla i mitt clearingnummer.

Inga pengar utbetalda trots att jag sökt i lördags och borde haft dom igår. Ni andra som sökt under helgen har ni fått era pengar ännu?

Senast ändrad:
Konstigt att vissa fått. Hörde precis med en kompis som också sökt igår morse hon har heller inte fått några pengar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp