Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lumify - Bluff eller på riktigt?

Konstigt att vissa fått. Hörde precis med en kompis som också sökt igår morse hon har heller inte fått några pengar.
Jag blev beviljad igår eftermiddag, strax innan 17. Mejlade och frågade om de gör utbetalningarna under vissa tider men fick som svar bara det som står att läsa på deras sajt:

"Hej!

Om du har ett bankkonto hos SEB så har du pengarna på ditt konto normalt sett inom 15 minuter efter att krediten beviljats. Har du en annan bank än dessa kommer pengarna in under dagen om din ansökan beviljats under morgonen eller förmiddagen en helgfri vardag. Har ansökan beviljats under eftermiddagen eller kvällen alternativt under en helgdag så kommer pengarna in nästkommande helgfria vardag."

Så det är bara att vänta! Men innan kl 17 idag bör pengarna komma eftersom de stänger 17.

Jag kontaktade deras kundtjänst som var supertrevliga. Pengarna kommer i eftermiddag. Pengarna kommer till stor nytta för mig. Vivus och Ferratum lånar jag aldrig mer en krona från, bra det dyker upp nya aktörer.

Jag kontaktade deras kundtjänst som var supertrevliga. Pengarna kommer i eftermiddag. Pengarna kommer till stor nytta för mig. Vivus och Ferratum lånar jag aldrig mer en krona från, bra det dyker upp nya aktörer.
Nu har jag i a f fått pengarna på kontot. det har du också säkert fått!

Jag har registrerat mig på deras sida men sidan står enbart och laddar så jag vet inte ens om jag blivit beviljad eller ej.

Men har mejlat till deras kundtjänst utan att få svar, och har även föröskt och ringt men kommer till "samtalet kan inte kopplas fram för tillfället". Hur har ni varit i kontakt med dessa, ni som berömmer deras kundtjänst?

Jag ringde och de svarade direkt....

Är det någon som återbetalat sitt första lån och därefter lånat på nytt? Ökade i sånt fall krediten?

Jag undrar samma.
Nån som vet vad det kostar minsta belopp per månad om man har 20.000?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp