Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Loanstep inkasso, vilket bolag har de

Hej är det någon som har släppt loanstep till inkasso vilket bolag har dom ? Kommer hela summan till inkasso samtidigt eller varje månads betalning för sig månad efter månad?

Axactor har dom.
Hela skulden kommer dit efter 3 missade betalningar. Min skuld gick dit på 5000kr exkl ränta.
Fick avbetalningsplan på 768kr/mån.

Axactor har dom.
Hela skulden kommer dit efter 3 missade betalningar. Min skuld gick dit på 5000kr exkl ränta.
Fick avbetalningsplan på 768kr/mån.
Okej efter tre missade månads betalning är eller 3 missade dragningar från konto?

Mitt loanstep gick i dagarna till Billecta inkasso detta efter 3 missade månadsbetalningar därefter kom ett uppsägningsbrev o sedan inkasso.

Loanstep har precis bytt till Billecta under månaderna.
Efter 3 missade dragningar sägs det upp, men man har ju 1 månad på sig att återupprätta skulden. Så det blir ju som 4 månader. Billecta får du runt 1000 i månaden på skuld runt 5000 ungefär.

Jag fick själv lägga förslag på månadssumma o de godtog det direkt (700kr/mån) på en skuld strax över 5000 :)

Jag fick själv lägga förslag på månadssumma o de godtog det direkt (700kr/mån) på en skuld strax över 5000 :)
Haha bra. Hade samma dvs en skuld på lite över 5000. Jag föreslog att börja med 500 i månaden tillfälligtvis för att sedan öka. Det gick absolut inte tydligen, 1080 kr var det lägsta och trots att jag skött betalningarna har jag inte fått uppskov, anstånd eller tillfälligt en månad kunnat få lite lägre, nej nej... ;)

Haha bra. Hade samma dvs en skuld på lite över 5000. Jag föreslog att börja med 500 i månaden tillfälligtvis för att sedan öka. Det gick absolut inte tydligen, 1080 kr var det lägsta och trots att jag skött betalningarna har jag inte fått uppskov, anstånd eller tillfälligt en månad kunnat få lite lägre, nej nej... ;)
Då hade jag tur denna gången

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp