Okej efter tre missade månads betalning är eller 3 missade dragningar från konto?Axactor har dom.
Hela skulden kommer dit efter 3 missade betalningar. Min skuld gick dit på 5000kr exkl ränta.
Fick avbetalningsplan på 768kr/mån.
Har inte själv erfarenhet av lånestep men det brukar går till inkasso efter 3 månader missade betalning!Okej efter tre missade månads betalning är eller 3 missade dragningar från konto?
Okej efter tre missade månads betalning är eller 3 missade dragningar från konto?

Haha bra. Hade samma dvs en skuld på lite över 5000. Jag föreslog att börja med 500 i månaden tillfälligtvis för att sedan öka. Det gick absolut inte tydligen, 1080 kr var det lägsta och trots att jag skött betalningarna har jag inte fått uppskov, anstånd eller tillfälligt en månad kunnat få lite lägre, nej nej...Jag fick själv lägga förslag på månadssumma o de godtog det direkt (700kr/mån) på en skuld strax över 5000![]()

Då hade jag tur denna gångenHaha bra. Hade samma dvs en skuld på lite över 5000. Jag föreslog att börja med 500 i månaden tillfälligtvis för att sedan öka. Det gick absolut inte tydligen, 1080 kr var det lägsta och trots att jag skött betalningarna har jag inte fått uppskov, anstånd eller tillfälligt en månad kunnat få lite lägre, nej nej...![]()