Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Loanstep inkasso... När ansöka igen?

En anledning att hålla sig borta från dem :). Jag är glad att det inte gick igenom, fick erbjudande från dem från lånemedlare men sen fick jag avslag på grund av det jag skrev tidigare. Det ger oss en anledning till att bara hålla sig i skinnet och borta från dessa aktörer.
Helt rätt, hoppa dom.
Dessutom en kundtjänst som sitter och ljuger och säger att man har 100 000 - 150 000 mindre inkomst än jag faktiskt hade.
Det glömmer jag aldrig, något som låg till grund för att jag inte beviljades ett par av gångerna. Trots att företagen för länge sedan då hade fått in inkomstuppgifter skulle dom ändå envisas om att jag hade min gamla inkomst (långt tillbaka) allt för att slippa bevilja såklart…

Helt rätt, hoppa dom.
Dessutom en kundtjänst som sitter och ljuger och säger att man har 100 000 - 150 000 mindre inkomst än jag faktiskt hade.
Det glömmer jag aldrig, något som låg till grund för att jag inte beviljades ett par av gångerna. Trots att företagen för länge sedan då hade fått in inkomstuppgifter skulle dom ändå envisas om att jag hade min gamla inkomst (långt tillbaka) allt för att slippa bevilja såklart…
Vilket inkassobolag har loanstep nu? Någon som vet ?

Efter 3 år efter inkasso är betalt så får man ansöka igen

Vet du hur schyssta (om alls) de är med avbetalningsplan?
Tyvärr ingen aning.
Kan tänka mig en aningen hårda då deras lån är "p2p lån" dvs privatpersoner som lånat ut.. Men ingen aning. Bara spekulerar nu!

Min skuld på 19800 kr (Loanstep) är hos Kfm. Försökte få till en betalplan men nekad direkt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp