Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Loanstep inkasso... När ansöka igen?

Hej har betalt in min skuld som jag hade hos inkasso som avser Loanstep lån
Hur snabbt kan man låna därifrån igen när man betalt in skulden eller är man spärrad för livet
Anledningen är att jag ska släcka några små lån som syns på uc
Till vilket inkasso skickades ditt Loansteplån? Vad fick du för avbetalningsplan?

Jag betalade mitt loanstep i slutet av februari. Ärendet hade nyss landat hos Billecta inkasso när jag betalade allt. Är fortfarande spärrad hos Loanstep. Loggade dock in på minasidor hos Billecta idag och då stod det att jag hade 360 kr innestående men att jag kunde trycka på knappen "begär utbetalning" så skickas pengarna till det konto jag anger, så då begärde jag utbetalning och då stod det att pengarna skulle finnas på mitt konto inom 1-2 dagar.
Hade ingen aning om att jag hade innestående medel där förrän nu när jag 5 månader senare loggar in för att se vilket datum jag slutbetalade Loanstep. Så har ni haft något hos Billecta så logga in och kolla om ni har något innestående.

Någon som har fått låna efter inkasso den senaste tiden?

Nu frågade du förvisso om någon fått låna efter inkasso senaste tiden och inte tvärtom.
Men jag har inte fått göra det, iallafall inte i närtid.
Samtidigt så fick jag låna efter inkasso vid ett tillfälle men det var för kanske 3,5 år sedan. Brände då min chans och har varit spärrad i 3 år.

Dom säger att man är spärrad på obestämd tid, men jag tror ju att jag är det på heltid.
Har hört lite olika från dom, någon sa väl att jag är spärrad på heltid tror jag eftersom att två av två lån gått till inkasso.

Jag bryr mig föga, dels för att jag inte vill ta nya lån och dels så visar det ändå på att man är rätt så seriösa. Ja alltså att man spärrar låntagare som missköter sig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp