Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Loanstep inkasso... När ansöka igen?

Hej har betalt in min skuld som jag hade hos inkasso som avser Loanstep lån
Hur snabbt kan man låna därifrån igen när man betalt in skulden eller är man spärrad för livet
Anledningen är att jag ska släcka några små lån som syns på uc

Man blir inte spärrad för livet. Vet inte hur lång tid efter man kan låna från Loanstep igen.

Inte lång tid alls efter inkasso är betald. 1 mån typ

Jag fick dock 6 månader spärr trots att jag betalade utan inkasso inblandat. Var bara sen för många ggr med betalningen. Detta skedde efter att jag löste hela lånet och skulle återsöka några månader senare.

Även här lotteri. Jag har en evighetsspärr säger kundtjänst som inte kan hävas under några omständigheter.

Hej har betalt in min skuld som jag hade hos inkasso som avser Loanstep lån
Hur snabbt kan man låna därifrån igen när man betalt in skulden eller är man spärrad för livet
Anledningen är att jag ska släcka några små lån som syns på uc
3 månader för att vara exakt.
så var det för mig för inte så längesedan.

Gjorde en ansökan hos dom för någon månad sen och dom påstår att jag har kfm enligt Creditsafe fast än jag har varit skuldfri i över ett år

Lotteri som någon sa.
Ena gången var det någon månad som jag vart spärrad, just nu (andra gången) sa en i kundtjänst att jag är spärrad på obestämd tid och en annan sa på bestämd tid som i det fallet innebar aldrig.

Lotteri som någon sa.
Ena gången var det någon månad som jag vart spärrad, just nu (andra gången) sa en i kundtjänst att jag är spärrad på obestämd tid och en annan sa på bestämd tid som i det fallet innebar aldrig.
En anledning att hålla sig borta från dem :). Jag är glad att det inte gick igenom, fick erbjudande från dem från lånemedlare men sen fick jag avslag på grund av det jag skrev tidigare. Det ger oss en anledning till att bara hålla sig i skinnet och borta från dessa aktörer.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp