Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ljusare_Tiders resa till ekonomiskt välmående

Tack så mycket!

Ja man har ju helt klart fått upp hoppet nu iaf även om det ännu är en bit att vandra innan slutgiltigt beslut.

MEN, har man klarat av nästan 9 månaders väntetid hitintills så ska man nog klara av några månader/veckor till! :)
Stort Grattis! Har du varit hos kfm innan? Tänkte 10 månader utan utmätning dragit igång ?

Ja jag har varit i deras klor tidigare, senast var 2019, då hade jag löneutmätning i 3 månader på en mindre skuld.
Aha säkert därför då. Jag skickade ansökan om skusan 10 oktober och släppte slutet av november. Kanske om alla stjärnor står rätt man hinner få inledande innan utmätning

Jag har fått inledande men ser inte mitt namn i poit?
Handläggaren vill också ha kompletterande uppgifter. Kan det bli avslag?

Jag har fått inledande men ser inte mitt namn i poit?
Handläggaren vill också ha kompletterande uppgifter. Kan det bli avslag?
Jag fick inledande i måndags och först idag syntes det publicerat i poit.

Klart att det alltid kan bli avslag ända fram till laga kraft, men du har ju kommit igenom det värsta nålsögat nu, bara att ge dom det de efterfrågar och hoppas på det bästa.

Håller tummarna för dig!

Jag fick inledande idag! 😍 Sökte 2 juni 2025. Hann ha två månader med löneutmätning. Känner mig så glad men samtidigt livrädd eftersom det är mer väntan nu på slutligt besked
Stort grattis!

Jag fick inledande idag! 😍 Sökte 2 juni 2025. Hann ha två månader med löneutmätning. Känner mig så glad men samtidigt livrädd eftersom det är mer väntan nu på slutligt besked
Kul att höra!

Håller tummarna att det går hela vägen för dig samt att processen till ett slutgiltigt beslut går så smidigt som möjligt! 😊👍🏻

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp