Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Livet e ju underbart!!

Det är som att välja mellan pest eller kolera! KFM skulle räkna mig som ensam och då skulle ja få behålla mer. Men visst min ekonomi kanske inte skulle bli bättre, men min självkänsla.
Hade inte din man köpt ett annat hus? Hur bor ni idag? Om ni hyr en lägenhet kanske du kan få behålla den om ni väljer att gå skilda vägar ?

Hade ett samtal igår med min man om vår ekonomi, han ansåg att kan ja inte ens betala 1/4 av hyran och andra bostadskostnader. Samt 1/4 av vår mat och andra kostnader för hygien mm kan ja be Kronofogden hitta en bostad åt mig.. :( han tänker inte gå med på detta. Så får väl tacka fogden för att de helt o hållet kraschar min tillvaro. Jag kunde väl fått behålla till hyra och mat i alla fall. Nytt boende med betalningsanmärkningar, tjäänare! Trodde faktiskt kf såg till människors behov samt att skulderna faktiskt kan betalas. Nu kommer jag aldrig kunna betala nåt på dom.. kalkylen dom har för att räkna ut hur mycket man får behålla stämmer inte, fyllde i samma siffror som jag gjorde när jag skickade in uppgifter för löneutmätning. Enligt kallt skulle ja få behålla 5200 och de skylla jag klarat mig på men 1800 kr??

Vad är det som skiljer från de siffror di angett och det som står i beslutet?
Har du något utöver sjukpenning? Tex från afa försäkring?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp