Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Livet e ju underbart!!

idag fick ja beslut från kf vad jag får behålla efter löneutmätning.. 1800 kr! Och ja och min man har inte nån gemensam ekonomi! Tackar säger jag bara!

Senast ändrad:
Låter märkligt om du bara ska få behålla 1800 kr av din lön....du har ju boende kostnad bla....har du räknat på kfm sida själv? Ring och fråga annars....

Låter märkligt om du bara ska få behålla 1800 kr av din lön....du har ju boende kostnad bla....har du räknat på kfm sida själv? Ring och fråga annars....
Har ringt. Min man tjänar så pass att de räknar med hans pengar. Och Får inte ha busskort. Ska skita i att skicka in nya sjukintyg till f-kassan. Nu har ja inte råd att gå till sjukgymnastiken, fysioterapeut, psykolog el läkare. Då jag inte har frikort än eller gratis busskort.

Ska det räcka till mat och allt du behöver? Kan ju inte vara möjligt.

Antar att de drar per timma/dag du jobbar? Så är det för mig. Får in 280kr/dag från f-kassan (mammaledig) 130kr drar kronof. Och 150kr/dag får jag behålla. Vilket blir att tar jag ut 30dagar i månaden får jag behålla 4500kr i månaden men är jag bara mammaledig 10 dagar får jag 1500kr/mån! Helt sjukt.

Ska strax börja jobba. Väldigt nyfiken på vad jag får behålla då. Hatar att de räknar med att sambon ska försörja mig! Det gör h*n inte! Bara för att h*n har as bra lön så ska jag behålla mindre? Jag får mer pengar ut varke månad om jag hade bott själv. Tycker inte de ska vara så

idag fick ja beslut från kf vad jag får behålla efter löneutmätning.. 1800 kr! Och ja och min man har inte nån gemensam ekonomi! Tackar säger jag bara!
Helt galet ju! Låter helt sinnessjukt! Vad säger din man?

Dom räknar med att min man ska försörjs mig.. vilket han inte är så sugen på!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp