Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

lendo, zmarta mm Hur funkar det?

Ja, hemskt men bokstavligen en livsräddare

Ringde Lendo igår o ångrade mitt lån hos remember. Tog ett annat erbjudande på 180t i stället med 10% i ränta. Har fått ansökan godkänd och signerat låneavtalet. Väntar nu på besked från avida. Idag kom besked från remember att jag inte får nåt lån hos dom? Väldigt konstigt med tanke på att dom skickat både mejl och sms att lånet är beviljat. Vet inte om det har med att jag ringde Lendo igår att göra. Hade ju klabb med signering av avtal så e lite förvirrad. Känns nu som att inte det andra heller går igenom

Ringde Lendo igår o ångrade mitt lån hos remember. Tog ett annat erbjudande på 180t i stället med 10% i ränta. Har fått ansökan godkänd och signerat låneavtalet. Väntar nu på besked från avida. Idag kom besked från remember att jag inte får nåt lån hos dom? Väldigt konstigt med tanke på att dom skickat både mejl och sms att lånet är beviljat. Vet inte om det har med att jag ringde Lendo igår att göra. Hade ju klabb med signering av avtal så e lite förvirrad. Känns nu som att inte det andra heller går igenom
Men du ångrade lånet hos Remember? Kan inte emailet vara angående det? Vad stod det? Varför känns det att nya lånet inte skulle gå genom?

Nej, efter sedvanlig kreditprövning stod det.

Bilagor

• 060ACA72-8809-484E-9118-B94285360ABD.png
    060ACA72-8809-484E-9118-B94285360ABD.png
    362.6 KB · Visningar: 235
Då blir det kanske samma med det andra menar jag

Det va strul när jag skulle signera avtalet via länken dom skickade men jag trodde jag lyckats ändå eftersom jag fick sms att lånet va beviljat och dom skulle betala ut det när dom bekräftat mitt kontonr. På detta från avida står det så här:

Bilagor

• B1782E07-8003-4F96-983A-F6FBC11F0197.png
    B1782E07-8003-4F96-983A-F6FBC11F0197.png
    133.6 KB · Visningar: 192
Har signerat så får vänta o se

Avida beviljade!!! Kan inte tro det är sant Yberlycklig

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp