Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

lendo, zmarta mm Hur funkar det?

Collector. Men det har inte gått igenom än,.. tar typ några dagar att fastställa att alla uppgifter stämmer

Vilken summa var det?

Men blev du beviljad eller ville de ha kompletteringar? Skicka de skuldebrev per post eller har du redan signerat digitalt?

jag behövde inte komplettera utan det blev godkänt. Signerade digitalt och 2 bankdagar senare var pengarna på kontot. Collector har digital signering men vet att vissa andra skickar hem avtalet. Väldigt smidigt

jag behövde inte komplettera utan det blev godkänt. Signerade digitalt och 2 bankdagar senare var pengarna på kontot. Collector har digital signering men vet att vissa andra skickar hem avtalet. Väldigt smidigt

Jag sökte idag och fick beviljat men när jag följde länken för att skriva på avtalet funka inte det? Då kanske inte mitt e klart, vad tror ni? Prova länken både på telefon o dator men kommer bara in på remember sida där det står 3 steg man följer. Går inte klicka på nåt av dom

Jag sökte idag och fick beviljat men när jag följde länken för att skriva på avtalet funka inte det? Då kanske inte mitt e klart, vad tror ni? Prova länken både på telefon o dator men kommer bara in på remember sida där det står 3 steg man följer. Går inte klicka på nåt av dom
Hur mycket sökte du? Stäng ner allt och försök igen. Alternativ , gå in på deras hemsida och logga in därifrån

Om det är samma webbläsare Du har på mobil och dator, prova då en annan webbläsare. Bara en idé, vet inte om det fungerar.
Eller ring/maila remember och säg att du har problem att signera.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp