Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Löneutmätning

Ok ja det kanske är lite. Beror på vad din sambo tjänar med. Jag får behålla ca 14000 kr. Vi har 2 barn boendekostnad är 10000 i månaden har kfm räknat (stämmer) dagis 1260 kr månaden. Och de räknar att min man får ut 14000 kr i månaden (stämmer ej) och min bensinkostnad är 2000 kr (stämmer) mannens 3000 kr (stämmer) . Så när hälften av allt är betalt så som de räknat så har jag 6000 kvar till mat. Men sen har jag ett lån till mina för som de är räknar med. (4000 kr i månaden). kontantkort, bilförsäkringar osv.

Tjänar ni mycket ihop i månaden?

Ja vi tjänar ca 390000 tillsammans. Min man tjänar mycket mer än mig men betalar redan mer. Jag tjänar ca 14000 i månaden

Ok. Då stämmer nog uträkningen ändå. Hur stora skulder har du? Din man kan inte hjälpa dig med skulderna istället för löneutmätning?

Kan det verkligen stämma... min man har inget över då han redan betalar mer av hyra har själv lån osv.
Vad gör man då om man inte kan klara av att leva på det?

Det är ju jätte svårt att gissa. Har du fått skicka in papper om inkomstredogörelse?

Dom tar inte hänsyn till övriga lån osv....dom räknar bara boendekostnad och vad man som sammanboende med barn ska leva på.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp