Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Löneutmätning, släppa mina fyra jobbiga lån till KF

Funderar att släppa mina fyra jobbiga lån till KF ... Runt 155 000 kr ... Räntan hamnar max på 30 % ... Blir det verkligen ränta på 3800 kr bara varje månad ? Skulle ta mig runt 10 mån att bli av med dom i såna fall och det kan man ju leva med ... Skönt det finns svar och stöd i denn gruppen :) ha en fin kväll !

3875 i ränta initialt.
Går det dra kring 18k per månad på din lön är det klart på 10 mån

3875 i ränta initialt.
Går det dra kring 18k per månad på din lön är det klart på 10 mån
Dom kan dra 14600 per månad. . så drygt 10 000 kr i månaden amortering...sen tänkte jag skatteåterbäringen som bör bli runt 40k tillbaka med ...för dom dras väl direkt mot skulden antar jag ? :)

Ja den dras automatiskt. 40k återbäring pga ränta innebär att man bör ha betalat långt över 100k i ränta dock

Fick 52k tillbaka detta året ...låg ruskigt högt i år...över 150k i ränta lätt

206 053 kr i bara räntor förra året :)sjukt :)

Funderar att släppa mina fyra jobbiga lån till KF ... Runt 155 000 kr ... Räntan hamnar max på 30 % ... Blir det verkligen ränta på 3800 kr bara varje månad ? Skulle ta mig runt 10 mån att bli av med dom i såna fall och det kan man ju leva med ... Skönt det finns svar och stöd i denn gruppen :) ha en fin kväll !
Har du bara dessa lån? Annars kan det bli svårt med löneutmätning och betala på andra lån samtidigt...

Har 2 andra lån med ..fast min sambo har inkomst och kommer kunna betala en stor del av dom...dom skulle dra runt 14600 kr och jag får behålla runt 12400 ...

Tanken är att jag ska köra fram till april nästa år, ta ut skattepengar som man får tillbaka ...blir runt 40-50k tillbaka som iår... Då tar jag dom och betala på dom andra två lånen samtidigt och då går det ihop :)

Har 2 andra lån med ..fast min sambo har inkomst och kommer kunna betala en stor del av dom...dom skulle dra runt 14600 kr och jag får behålla runt 12400 ...
Ok, trodde du hade fler med tanke på all ränta du betalade förra året

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp