Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Löneutmätning, skuldfri den vägen?

Om kalkylen stämmer.
Väntar ev m att plocka ut sparandet. Får se hur summan minskar nu efter deklarationen.
Hatar mitt liv och känner mig så ensam.
Hör så många som sparat så fint och är lyckliga.
Och väldigt många har inte en massa sparat men är lyckliga ändå.
Titta inte på vad andra har. Vi vet inte om hur de med mkt pengar har det. Är inte säkert de är lyckligare.
Istället för att hela tiden sej dej som offret, gör det bästa av det du har här och nu. Ingen av oss är ändå lovad en morgondag.
Sörj inte det du inte har utan gläds över det du faktiskt har.

Du får väl be din son betala skulderna han har till dig så går det snabbare…
Det kommer göras men kommer ta
Då har du skickat in betalningsföreläggande mot sonen också så återbetalningen är i gång?

Du har rätt jag vet inget om ditt liv med spelberoende son. Men jag får ha åsikten att det är rimligt att staten inte betalningsbefriar när man dragit på sig skulder och gett pengar till andra.
Själva ordet gett...
Andra tar också lån för att hjälpa sina för t.ex resor, bilar, det är ju också att ge "pengar" till andra.
Men det säger de inte.

Vi får se hur det blir m allt

Och väldigt många har inte en massa sparat men är lyckliga ändå.
Titta inte på vad andra har. Vi vet inte om hur de med mkt pengar har det. Är inte säkert de är lyckligare.
Istället för att hela tiden sej dej som offret, gör det bästa av det du har här och nu. Ingen av oss är ändå lovad en morgondag.
Sörj inte det du inte har utan gläds över det du faktiskt har.
Tack snälla ❤

Själva ordet gett...
Andra tar också lån för att hjälpa sina för t.ex resor, bilar, det är ju också att ge "pengar" till andra.
Men det säger de inte.

Vilka andra har tagit lån för att hjälpa sina med resor och bilar men inte säger det? Har de fått skuldsanering?

Är inte det som kallas för överkonsumtion. Många

Ja och både och fattar inte att för jag hjälper mitt barn blir det ingen skuldsanering Kanske aldrig skulle nämnt ngt. Ärkighet verkar inte gynnas.
O jag gick till ek skuldsanering?.

Ja och både och fattar inte att för jag hjälper mitt barn blir det ingen skuldsanering Kanske aldrig skulle nämnt ngt. Ärkighet verkar inte gynnas.
O jag gick till ek skuldsanering?.
Då hade det ju kunnat funka såhär: jag lånar 1 miljon ger till min dotter och sen söker jag skuldsanering något år senare. Jävla vinst affär om man gör det medvetet:) sen klart man kan låna ut pengar till sina barn och ändå få sanering men finns kanske en anledning till att det inte är positivt att ge bort pengar

Sen har många sagt till dig att du är skuldfri om 7 år med prognosen just nu så skuldsanering är ju inte aktuellt om det stämmer..
Säg att du söker idag och blir beviljad då är det ca 5 och 8 månader tills den är över. Inte bättre att ha 7 år då och har chans att lösa det innan istället för att vara fast i en sanering?

Själva ordet gett...
Men det säger de inte.

Det gick ju inte att jämföra.

Varför har du inte trots upprepade råd skickade sonen till kronofogden än? Det måste ju vara ett år sedan snart du fick tipset?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp