Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Löneutmätning - prioritetsordning ?!

Alla brev som skickad beror på olika lagkrav.. men ja kivra vore fint.
Procentuell fördelning gäller. Småskulder får oftast inget, inte nog så det täcker grundavgiften.

Alla brev som skickad beror på olika lagkrav.. men ja kivra vore fint.
Procentuell fördelning gäller. Småskulder får oftast inget, inte nog så det täcker grundavgiften.

Usch & fy... detta bådar ju sannerligen inte gott... :( ...även med en utmätning om nästan 20.000 riksdaler... :oops:

Stort tack bästa @Dilbah ❤️ Det värmer denna dag då ja mår mindre bra... :( men inte pga skulderna utan ja har haft litta för många dödsfall runt mig de senaste veckorna och nu senast igår... De tär på mig oerhört :(
Men kära du! Så tråkigt och höra! Beklagar sorgen djupt❤️! Döden hör till livet och likaså sorgen! Ibland kommer den alldeles för snabbt och oväntat och det blir överväldigande! Men som tur är bär vi även med oss minnen som en påminnelse om att vi hade förmånen att ha personen/personerna i vårt liv så länge det gick! Massor med styrkekramar

Usch & fy... detta bådar ju sannerligen inte gott... :( ...även med en utmätning om nästan 20.000 riksdaler... :oops:

Du har skrivit det någonstans förr vill jag minnas men hur många fodringsägare är det du har?
Dvs hur många ärende räknar du totalt med att ha hos KFM, är det typ 20 eller 50 stycken?

Du har skrivit det någonstans förr vill jag minnas men hur många fodringsägare är det du har?
Dvs hur många ärende räknar du totalt med att ha hos KFM, är det typ 20 eller 50 stycken?

Jag har 24 olika skulder av varierande valörer, så jo, det blir ju liksom en brevskörd i 100-talet... Absurt ! :(
Tycker mest synd om min dotter som måste bevittna och trampa över galenskapen varje dag då hon börjar arbeta efter det att posten inkommer...
T.o.m hon säger att hon e livrädd för att behöva springa på brevbäraren i trappen... :(

Jag har 24 olika skulder av varierande valörer, så jo, det blir ju liksom en brevskörd i 100-talet... Absurt ! :(
Tycker mest synd om min dotter som måste bevittna och trampa över galenskapen varje dag då hon börjar arbeta efter det att posten inkommer...
T.o.m hon säger att hon e livrädd för att behöva springa på brevbäraren i trappen... :(

Det skickas väl ut ca 40-50000 brev per dag..

Men väl från ditt område. Har för mig att allt skrivs ut i Malmö

Hur menar Du...? Alla mina delgivningar verkar vara utskrivna i Luleå... Först när det blir en ”skuld att betala” som Verkställigheten 2 Malmö står som avsändare...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp