Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Löneutmätning omprövning

Jag har haft fast månadslön där enda variationen varit semestertillägget varje gång jag har haft löneutmätning. Och det har mina arbetskamrater också haft.
Dock vet jag inte huruvida mina vänner och bekanta som haft utmätning har haft fast månadslön eller varierande inkomster, men blandat skulle jag gissa på.
Får man fråga var du har jobbat där löneutmätning förekommer så frekvent att det är ett samtalsämne?

Får man fråga var du har jobbat där löneutmätning förekommer så frekvent att det är ett samtalsämne?
Olika jobb, och vi pratar ju om allt. Sport, världshändelser, lokala händelser, bilar men också privatekonomi etc etc. Inget konstigt med det.
Och nu menar jag såklart att vi pratar om allt inom arbetsgruppen, inte på stora arbetsmöten.

Senast ändrad:
Olika jobb, och vi pratar ju om allt. Sport, världshändelser, lokala händelser, bilar men också privatekonomi etc etc. Inget konstigt med det.
Och nu menar jag såklart att vi pratar om allt inom arbetsgruppen, inte på stora arbetsmöten.
Hade varit härligt med ett jobb där man bara diskuterade sport på stora arbetsmöten.

Det förklarar en del om det ändrades 95, men jag personligen har haft löneutmätning både före och långt efter 95.
Du är inte ensam om det men tråkigt att du inte rett ur dina ekonomiska förehavanden på nästan 30 år

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp