Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Löneutmätning och sparade pengar

Inte dem.

Men elpris och nätavgift är en del av normalbeloppet, så det spelar egentligen ingen större roll vilka elräkningar man drar ihop varje månad.

Okej, men jag antar att det andra är grönt? Bensin får jag extra för i betalplanen, så det ingår inte i normalbeloppet och min flytt medför ca 500 mer i skatt per månad och en liten hyreshöjning.

Okej, men jag antar att det andra är grönt? Bensin får jag extra för i betalplanen, så det ingår inte i normalbeloppet och min flytt medför ca 500 mer i skatt per månad och en liten hyreshöjning.

Får du för bensin? Låter udda, du får inte för resor till och från arbete? Där är det 18.50 per mil som gäller oavsett vad det kostar att tanka

Får du för bensin? Låter udda, du får inte för resor till och från arbete? Där är det 18.50 per mil som gäller oavsett vad det kostar att tanka

När jag fick inledande, så frågade handläggaren vad jag la på bensin i månaden, fick vad jag bad om...

Var inget snack om resor till och från jobbet

När jag fick inledande, så frågade handläggaren vad jag la på bensin i månaden, fick vad jag bad om...

Var inget snack om resor till och från jobbet
Kanske är ändrat så man får behålla för "bensin" nu hos skuldsaneringen, jag vet inte.. verkställighet har "fullgörande av tjänst". Där dras det till med alla möjliga belopp, oftast registrerar man det, men får man anledning att kolla närmare på någons uppgifter brukar det vara väl tilltaget, även när folk anger hur lång det är till jobbet kan det misstämma på flera mil, lätt ändrat när man upptäcker det dock.

Tänker inte ens svara på detta!!!

Du svarade dock 2 gånger som du sedan tog bort, men du sa ju för ett par veckor sedan att du skulle inte svara, så det var ju bra :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp