Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Löneutmätning och jämkning

Jo du är duktig o insatt :) dom tar ju en avgift för varje skuld. Alltså jag hamnade på över 30 skulder hos KFM därför svårt att hålla reda på allt:facejoy:
Ändå betalade jag bort lite småskulder själv hade varit 38 annars :eek:
Ja en klant har man varit :(
Lasseman har nog koll på avgifterna KFM tar.
Jag var så trött på skuldberget så energin var borta..
Men du har väl inte så många skulder hos KFM så du har bättre koll.
Alla bolag som sålde skulder hit o dit man blev helt snurrig
Har för mig jag läst dom tar en avgift på 600 kr per år och skuld ... Men är det verkligen fler avgifter än så @Lasseman ? :) 30 skulder kommer jag inte ha , jag tror faktiskt det dra igång i april och tills dess kommer inte alla ha kommit in heller ... Vissa är inte hos fogden ännu heller :) bara en skuld som ligger skuld saldo nu :)

Jo du är duktig o insatt :) dom tar ju en avgift för varje skuld. Alltså jag hamnade på över 30 skulder hos KFM därför svårt att hålla reda på allt:facejoy:
Ändå betalade jag bort lite småskulder själv hade varit 38 annars :eek:
Ja en klant har man varit :(
Lasseman har nog koll på avgifterna KFM tar.
Jag var så trött på skuldberget så energin var borta..
Men du har väl inte så många skulder hos KFM så du har bättre koll.
Alla bolag som sålde skulder hit o dit man blev helt snurrig
Jag känner precis sådär just nu, noll koll på allt och känner bara att jag skiter i allt” (fast det gör man ju inte men har inte ork att börja nysta i allt).

Jag slutade också betala i början av året, fast detta år. Skulderna bör ha börjat landa hos KFM nu men jag har ännu inte fått någon delgivning.

Tänker spontant att räntorna hos KFM borde inte vara mindre än de man betalat hittills? Jag vet inte, utan funderar mest på hur det blir..

Jag känner precis sådär just nu, noll koll på allt och känner bara att jag skiter i allt” (fast det gör man ju inte men har inte ork att börja nysta i allt).

Jag slutade också betala i början av året, fast detta år. Skulderna bör ha börjat landa hos KFM nu men jag har ännu inte fått någon delgivning.

Tänker spontant att räntorna hos KFM borde inte vara mindre än de man betalat hittills? Jag vet inte, utan funderar mest på hur det blir..
Oftast är dröjsmålsräntab dyrare , men finns några bolag som är billigare ..ett av dom är tex mobillån , flexlimit

Jag fattade aldrig hur dom räknade räntor på KFM men räntor bör det ju varit eftersom mina skulder inte minskade på 6 mån och betalade över 100 000kr till KFM utan att skulden minskade. Helt sjukt KFM tar sina avgifter först Egoistiska haha o sen räntor och till sist på själva skulden.
Kände jag orkade inte

Hur är kfm självisk?

Har för mig jag läst dom tar en avgift på 600 kr per år och skuld ... Men är det verkligen fler avgifter än så @Lasseman ? :) 30 skulder kommer jag inte ha , jag tror faktiskt det dra igång i april och tills dess kommer inte alla ha kommit in heller ... Vissa är inte hos fogden ännu heller :) bara en skuld som ligger skuld saldo nu :)

Inte på målnivå, 300 kr för bf som sökande får betala men tar ut av gäldenären.
Det tillkommer kostnader och avgifter vid försäljning av egendom

Inte på målnivå, 300 kr för bf som sökande får betala men tar ut av gäldenären.
Det tillkommer kostnader och avgifter vid försäljning av egendom
Det var det jag trodde då :) för hade bara hört om dom 600kr

Försäljningsavgift kan bli ganska hög, särskilt på bostadsrätter. Säljs en brf för tex 3 mille blir det 120k bara i försäljningsavgifter..

Försäljningsavgift kan bli ganska hög, särskilt på bostadsrätter. Säljs en brf för tex 3 mille blir det 120k bara i försäljningsavgifter..
Ingen bostadsrätt här eller hus eller bil ! Sålde min bostadsrätt för flera år Sedan när jag såg det gick utför , för vill absolut inte att den skulle säljas på auktion !

Fick bara till svar att deras avgifter betalas först vid utmätningen sen räntor och efter det amortering på skulden så det är ju en del innan lånet minskar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp