Här kan du se rent allmäntHur mycket betalar ni av er lönvarje månad? Vad är det minsta man får leva på med man och 1 barn?
De drar 14100:- av min lön/månad, får behålla 15200:-. Är ensam utan barn. Av de 15200:- är resor till o från jobbet inräknat (3200:-/mån, är bilberoende). Klarar mig bra, har det MYCKET bättre nu än när jag pysslade med alla lån o avbetalningar. Får precis som Lize ut mer pengar ibland, tex semesterersättning. Och om jag är sjuk/har semester blir det ju också lite extra på så vis att jag tankar mindre för att ta mig till o från jobbetHur mycket betalar ni av er lönvarje månad? Vad är det minsta man får leva på med man och 1 barn?

För mig drar det 12 600 kr per månad och jag är gift och har ett barn. Min man tjänar något mer än mig. Precis som andra skrivit så klarar jag mig bättre nu än innan. Klart att det är extra tungt vissa månader men efter 22 månader med löneutmätning så börjar jag se ljuset i tunneln. De sista slantarna dras imorgon. Sedan är jag fri från KFM!Hur mycket betalar ni av er lönvarje månad? Vad är det minsta man får leva på med man och 1 barn?