Skickar de brev till min arbetsgivare efter de har beslutat om löneutmätning?Räkna med beslut idag eller i morgon
De skickar förfrågan om inkomstuppgifter till din arbetsgivare samtidigt som du får. Sen kommer beslut till dom när du får. Och det är lönekontoret som får detSkickar de brev till min arbetsgivare efter de har beslutat om löneutmätning?
Låter konstigt handläggaren på kfm sa att det ska skicka brevet till arbetsgivaren efter att mina inkomstuppgifter kom in till kfm. För på min lönespec som jag fick nu i fredes så står det att jag får full lön. Handläggaren sa dock att jag får full och ingen utmätning sker för mars månad.De skickar förfrågan om inkomstuppgifter till din arbetsgivare samtidigt som du får. Sen kommer beslut till dom när du får. Och det är lönekontoret som får det
Nej om du lämnade in uppgifterna i fredags så var väl lönerna redan körda.Låter konstigt handläggaren på kfm sa att det ska skicka brevet till arbetsgivaren efter att mina inkomstuppgifter kom in till kfm. För på min lönespec som jag fick nu i fredes så står det att jag får full lön. Handläggaren sa dock att jag får full och ingen utmätning sker för mars månad.
Ja det skickas samtidigt till dig som arbetsgivarenSkickar de brev till min arbetsgivare efter de har beslutat om löneutmätning?
De skickar förfrågan om inkomstuppgifter till din arbetsgivare samtidigt som du får. Sen kommer beslut till dom när du får. Och det är lönekontoret som får det
Ok det var vad dom sa till mig iaf, kanske ändrat numeraDet skickas som regel ingen sån förfrågan nej
Hur länge sen var det du hade utmätning?Ok det var vad dom sa till mig iaf, kanske ändrat numera
Oj 2017-2018 tror jag… tiden går fortHur länge sen var det du hade utmätning?