Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lånforum - Fond.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej
Finns det någon som kan hjälpa mej
Skulle behöva låna 350kr
Betalar tillbaks 19/12
Har lånat en gång tidigare ...
Detta är betalt!
Kramar till er som är på detta forum
Både ni som hjälper med lån och stöttar i svåra stunder i bland behövs det bara att någon lyssnar/läser vad man känner just nu..

Edit admin: Tänk på att det inte är tillåtet med lån. Att skänka en peng går dock bra, vill man sedan betala tillbaka är det ok. Se guidelines här https://www.lånforum.se/threads/hjälp-en-medlem-få-hjälp-av-andra-medlemmar.12652

Senast redigerad av en moderator:
Hej
Finns det någon som kan hjälpa mej
Skulle behöva låna 350kr
Betalar tillbaks 19/12
Har lånat en gång tidigare ...
Detta är betalt!
Kramar till er som är på detta forum
Både ni som hjälper med lån och stöttar i svåra stunder i bland behövs det bara att någon lyssnar/läser vad man känner just nu..
Du kan få låna hela beloppet av mig. Du har vart medlem ett tag. Har Swedbank. Skriv pm eller i tråden

Hej
Är en ny medlem här, men har följt er ett tag och tagit tips om lån och skulder. Tack! Jag kan tänka mig ställa upp om ngn behöver en slant?
Mvh

Jag skulle hemskt görna uppsnatta en slant till 23. Antingen så återbetalar jag eller hjälper någon annan vid senare tillfälle. Det är till mat å blöjor.. mvh Sebastian

Jag skulle hemskt görna uppsnatta en slant till 23. Antingen så återbetalar jag eller hjälper någon annan vid senare tillfälle. Det är till mat å blöjor.. mvh Sebastian
Vet inte riktigt hur det fungerar här? Pm eller här skriv ditt nummer så swishar jag dig 300kr. Om det går till blöjor behöver du inte swisha tillbaka ok

Jag skrev ett pm till dig men skrev här oxå så att andra ser det.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp