Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lånforum - Fond.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu har jag hjälpt några behövande, på olika sätt. Måste bara säga att det känns extra varmt kring hjärtat när man får återkopplingar som:
"-nu är jag på väg till vårdcentralen" och
"-jag har skrivit en inköpslista och ska handla på Willys".

Det är just sån hjälp som känns meningsfull. :)
Trevlig helg allihopa!

Tyvärr har jag råkat ut för samma sak som Terry. Även om det inte skulle vara direkta lån så kan jag säga att jag tyvärr ”blivit av med” några tusenlappar som medlemmar sagt att de ska betala tillbaka men som sen bara gått upp i rök.

Tråkigt när man bara försöker hjälpa.

Vad jag förstått också några användare som lånat från flera håll utan att tala om detta...

Därför tror jag det är viktigt att vi skriver i tråden när vi ”lånat” ut...

Tänker inte outa någon, men jag hoppas att ni som får ett bidrag och säger att ni kommer betala tillbaka gör detta. Stämningen här snabbt blir ganska tråkig annars.

Vill inte låta negativ på något sätt. Men tyvärr så kommer jag inte vilja bidra med mer pengar på ett tag på grund av detta.

Trevlig helg på er kära vänner

Tyvärr har jag råkat ut för samma sak som Terry. Även om det inte skulle vara direkta lån så kan jag säga att jag tyvärr ”blivit av med” några tusenlappar som medlemmar sagt att de ska betala tillbaka men som sen bara gått upp i rök.

Vad jag förstått också några användare som lånat från flera håll utan att tala om detta...

Tänker inte outa någon, men jag hoppas att ni som får ett bidrag och säger att ni kommer betala tillbaka gör detta. Stämningen här snabbt blir ganska tråkig annars.

Vill inte låta negativ på något sätt. Men tyvärr så kommer jag inte vilja bidra med mer pengar på ett tag på grund av detta.

Fy va tråkigt att inte kunna lita på folk
Det är ju mycket pengar..

Hello
Vill bara säga att andy80 ,har bekräftat att mitt bidrag gått fram.
Vilket gör att jag kommer att kunna hjälpa någon igen längre fram igen.
Önskar alla här en trevlig helg.

Hej all!

Om någon hade kunnat avvara 2-300kr till den 20de så hade det uppskattats enormt. Det ska gå till mat. Jag brukar klara mig varje månad bra men denna månaden har det varit sjukskrivning och vabb som drogs på lönen men får inte förens månaden efter av försäkringskassan. Jag kommer givetvis betala tillbaka och även bidra med hjälp själv efter den 20de. Jag har SEB och Swish.
Ingen? ☺️

Tänker så här, att i de fall "hjälpen återgäldas", om det var dealen, så skriver jag det här. Då sållas lite agn från vetet i alla fall. Rena gåvor är en annan sak.

Fast fan, detta gillar jag inte alls. Jag förstår att ingen vill outa nån men nästan så jag vill veta vilka dessa är. Det är PRECIS sånt här vi inte behöver. Det skapar misstro och känns bara otroligt lågt. Fan vad sur jag blir.

Fast fan, detta gillar jag inte alls. Jag förstår att ingen vill outa nån men nästan så jag vill veta vilka dessa är. Det är PRECIS sånt här vi inte behöver. Det skapar misstro och känns bara otroligt lågt. Fan vad sur jag blir.
Tycker likadant, kanske det är bra att skriva vilka som fått hjälp.
Så att inte en person får all hjälp från flera st.
Så att man kan hjälpa flera än en.

Då kan jag säga att jag fick hjälp här, vilket verkligen uppskattades. Dessa pengar behövdes inte betalas tillbaka men jag kommer självklart ge dom till någon som behöver den 20de.
Vill också säga att det finns så fina människor här och man blir så berörd av att folk vill hjälpa så gott man kan fast man inte känner varandra mer än här på forumet. ♥️

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp