Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lånforum - Fond.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Som jag, som ger bort alla barnkläder och "urvuxna" leksaker. Men det är knappt säljbart där jag bor ändå och vinst går bort i och med att jag bor långt ute i vildmarken ;) drivmedel är ju dyrt! Då är det ju bra att det hamnar hos någon annan fattig barnfamilj! Men det är helt underbart att se hur mjuka och snälla och omtänksamma ni är! Och du inspirerar mig Lilaros, jag tänker ofta på dig och ditt företagande! Terry är också en inspirationskälla, och Syrran och Myra, och ..ja alla!
Och du är en ödmjuk, vänlig, empatisk och sympatisk person :)

Jag är gärna med och Swishar eller för över en slant till ett konto om någon behöver akut hjälp. Det gör så ont i hjärtat på mig när någon redan är black mitt i månaden! :oops:

Jag är gärna med och Swishar eller för över en slant till ett konto om någon behöver akut hjälp. Det gör så ont i hjärtat på mig när någon redan är black mitt i månaden! :oops:

Det beror väl på vad dom gjort med pengarna också spelat,köpt droger etc..
Då tycker jag man får leva på sågspån också ..som jag gör just nu !

Alltså jag kan absolut vara med om det rör sig om några 10:eek:r eller nån 50-lapp till bröd och mjölk typ. Har kanske inte alltid råd men ger gärna när jag har råd. <3

Mitt hjärta blir alldeles varmt av att läsa igenom denna tråd.
Har haft mycket på sistone och inte varit så aktiv här, men att komma tillbaka och läsa denna underbara tråd gör mig tårögd. Vilka medmänniskor och vilken gemenskap det är här inne! Underbara ni!! Självklart ställer jag också upp i den mån jag kan, en annan gång kan det vara en själv som behöver hjälpen.
Kärlek till er!

Trodde inte jag skulle behöva fråga..
Men är det någon som skulle kunna ”låna”
Har seb

Senast ändrad:
Men är det någon som skulle kunna”låna”❤️
Behöver till medicin kan bet tillbaks på fredag
Har seb
Jag kan ”låna” ut till dig. Skicka DM om summa och om du vill att jag swishar eller om jag ska överföra ❤️

Men är det någon som skulle kunna ”låna”
Har seb

Har också SEB och kan hjälpa dig till på fredag om skribenten ovan inte kan lösa det.

Jag har också bara 800 men någon annan kanske behöver det bättre. Jag brukar lösa det på det berömda håret.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp