Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lånforum - Fond.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tycker att vi ska ta för vana att skriva i tråder när vi lånat ut/ blivit lånade pengar.

Även om jag inte vill misstro någon så finns det knäppisar där ute som eventuellt skulle låna pengar av flera olika personer och sen aldrig höra av sig igen. Många är vi som vet vad ett missbruk kan göra med våra hjärnor. Så jag tänker bara för allas trygghet ❤️

@HammarbyAlex satt över lite stålar till dig så du klarar dig till nästa måndag :)
Bekräfta när dom landat så jag vet jag skrev rätt kontonummer, du kan göra det på private med!

@HammarbyAlex satt över lite stålar till dig så du klarar dig till nästa måndag :)
Bekräfta när dom landat så jag vet jag skrev rätt kontonummer, du kan göra det på private med!

Guldvärt av dig! Har haft några tuffa månader men från löning kommer jag vara på banan igen:) Hör av mig imorgon.

Lån av pengar mellan medlemmar är inte tillåtet har jag för mig (forumregel)

Det är väl mer om man lånar mot ränta kan jag tänka mig.. @Lånforum.se kan förtydliga.

Ser inte problematiken med att swisha någon ett par tior till mat eller busskort.

Men vad fina ni alla är!! Det här är skälet till att jag älskar det här forumet, folk är helt underbara!! Jag har nog varken råd att låna ut eller låna då jag har så låg inkomst. Kanske är "fel" att tänka att jag hellre skjuter på någon räkning eller riskerar inkasso, hellre än att låna privat och sen sätta nån i skiten för att jag inte har råd att ge igen. Men initiativet är helt fantastiskt och jag återfår lite tro på godhet i världen! Kram på er alla!

Men vad fina ni alla är!! Det här är skälet till att jag älskar det här forumet, folk är helt underbara!! Jag har nog varken råd att låna ut eller låna då jag har så låg inkomst. Kanske är "fel" att tänka att jag hellre skjuter på någon räkning eller riskerar inkasso, hellre än att låna privat och sen sätta nån i skiten för att jag inte har råd att ge igen. Men initiativet är helt fantastiskt och jag återfår lite tro på godhet i världen! Kram på er alla!

det är ju en del av att man är skuldsatt... viljan att hjälpa andra ekonomiskt samt skämma bort. <3 men till slut får man snåla fast det går emot ens instinkt att vilja ge en massa. Jag har känt sen jag kom till forumet att jag vill hjälpa alla jag älskar men måste hejda mig och skita i det .. typ @Terry_ vill man hjälpa men han klarar sig så bra själv :D En sån där kackerlackatyp/överlevnadsmästare.

det är ju en del av att man är skuldsatt... viljan att hjälpa andra ekonomiskt samt skämma bort. <3 men till slut får man snåla fast det går emot ens instinkt att vilja ge en massa. Jag har känt sen jag kom till forumet att jag vill hjälpa alla jag älskar men måste hejda mig och skita i det .. typ @Terry_ vill man hjälpa men han klarar sig så bra själv :D En sån där kackerlackatyp/överlevnadsmästare.
Som jag, som ger bort alla barnkläder och "urvuxna" leksaker. Men det är knappt säljbart där jag bor ändå och vinst går bort i och med att jag bor långt ute i vildmarken ;) drivmedel är ju dyrt! Då är det ju bra att det hamnar hos någon annan fattig barnfamilj! Men det är helt underbart att se hur mjuka och snälla och omtänksamma ni är! Och du inspirerar mig Lilaros, jag tänker ofta på dig och ditt företagande! Terry är också en inspirationskälla, och Syrran och Myra, och ..ja alla!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp