O
Oskar
Gäst
Poäng: 0
Exakt! 

Ah ok.
Ja mina vänner låneavtal finns från lendo/santander samt insättning på hans Swedbank från santander sen en överföring till mitt konto där det står lån från Benjamin samt ett skuldbrev privat mellan han & mig så det lär ju vara lungt![]()
plus att han även umgås med mina föräldrar osv så allt är cool.Förutsatt att du betalar ja, när du inte betalar får din kompis det jobbigt
Det kan dom säkert men tror det är väldigt ovanligt. Det går ju swisha 150k numera så beloppet är ju inte så stort med tanke på att det är en banköverföring. Har själv erfarenhet av väldigt många överföringar i samma storlek och ett par till på mycket högre belopp. Aldrig hört något men mTror det är lugnt som andra skriver. Men jag tror ändå banken kan fråga om ett sånt stort belopp till privatperson. Men om dom gör det så har ju allt skett vitt.
Nä men jag tror att det är betydligt större chans att bli flaggad än om en enskild överföring om 350k.Tror du min tjej kan få det jobbigt om jag swishar henne 10000 kr minst varje månad pga räkningar?
Tror du min tjej kan få det jobbigt om jag swishar henne 10000 kr minst varje månad pga räkningar?