Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Låna av arbetsgivare med löneutmätning?

Får se om någon nära vågar ta ut ett lån på 15 omgående, jobbsökandet kommer påbörjas redan ikväll och så är tanken att lösa dom 15k direkt på slutlönen med semesterersättningen, men väldigt långsökt :)

Detta stod i Hyresgästföreningens tidning. Att en del kommuner går in som borgenär för att få ett hyreskontrakt. En borgensförbindelse.

Nej, den snälla chefen sa att det måste tas med den andra chefen (platschefen) vilket jag gjorde, och platschefen sa att dom löser det.
Var det inte VD:en Du pratade med?
Fick för mig jag läste det tidigare i tråden.

Trodde han var vd lol men platschef var hans Titel tydligen. Man ser inte honom så ofta han är inlåst på ett kontor
Ja, det var ju en viss skillnad, då var inte det första beskedet Du fick värt så mycket.

Ja, det var ju en viss skillnad, då var inte det första beskedet Du fick värt så mycket.
Jo det var det då min f.d kollega tagit förskott flera gånger tidigare utan problem, via den chefen. Samtliga på liknande belopp.

Menar ett lån liksom, ingen förskottslön har arbetat här i 5 år behöver ha en större summa direkt som jag kan avbetala under några år

Jag hade så hos min arbetsgivare i Norge. Vi kunde ta ett privatlån på 30.000 kr och ingen ränta. Lånet drogs automatiskt på lönen.

Får se om någon nära vågar ta ut ett lån på 15 omgående, jobbsökandet kommer påbörjas redan ikväll och så är tanken att lösa dom 15k direkt på slutlönen med semesterersättningen, men väldigt långsökt :)
Och ingen arbetskamrat som du lärt känna under dessa 5år som kan hjälpa, ingen familjemedlem och heller inte chefen privat. Har du gott rykte?

Och ingen arbetskamrat som du lärt känna under dessa 5år som kan hjälpa, ingen familjemedlem och heller inte chefen privat. Har du gott rykte?
Farsan sitter I samma båt som mig, jag har ingen mamma, dålig relation med syskon så nja helt kört annars haha

Jo det var det då min f.d kollega tagit förskott flera gånger tidigare utan problem, via den chefen. Samtliga på liknande belopp.
Kan ju vara det som blir problemet. En har fått göra då vill nästa med " han fick ju" så då väljer man att inte ge någon utan undantag. Lättare för arbetsgivaren

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp