Det är till och med över min förmåga att lyckas ha 1,7 mille i blanco med 60k i bruttoinkomst. Mena du inte 600k i bruttoinkomst? Hur som helst, sälj fastigheten om det räcker och flytta in hos föräldrarna el hyr nånstans i ett år.Nej inte bolån tyvärr... blanco, sms lån och andra svindyra krediter
Håller med tourettes mannen att flytta hem til dina föräldrar för att frigöra kapitalNej inte bolån tyvärr... blanco, sms lån och andra svindyra krediter
Du måste inte svara men täcker en ev försäljning alla blanco och smslån? Grattis i så fall, då får du en nystart som många andra inte får.60tkr/mån brutto
Ja sälja är nog det det får bli....
Pratade med Lendo sist och dom är väldigt strikta med att tex byta erbjudande, du får byta men dom måste sköta det och dom får inte återaktivera sidan där erbjudanden trillar in. Man får ta det över telefon med Lendo support. Så gissar låneaktörerna oxå har tydliga riktlinjer och måste dubbelkolla alt. ta en ny UC ff om nån går via dom efter en Lendo ansökan. Mening med UC å score försvinner ju annars. Min höjning av ett lån hos Ikano blev ett nytt lån av misstag förut, och Ikano fick inte slå ihop krediterna ens utan att göra en ny UC ff först spm kansle inte gått genom ens. Så du kan nog glömma ringa direkt till banken ifråga å säga "Tjena, ni beviljade mej via Lendo, kan ni betala ut det då jag ångrade mitt tidigare val på Lendo? ... *vissel vissel*Kan man förresten ta 2 lån på 1 UC-upplysning?
Låt säga jag tar en sökning på Lendo på 350.000. Jag får 4 bud. Jag väljer låt oss säga Collector. Då har ju Remember också tagit upplysning på mig - kan jag då ringa Remember och säga, hej jag fick erbjudan av er genom lendo. Men råkade ta fel aktör / jag vill ha er istället. Då borde dom rimligtvis kunna använda sig utav samma upplysning för att kunna bevilja mig?