Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Låna 600 tusen på Advisa?

Ständigt en kamp :D Men det är lite små babysteg framåt! 550K i blanco är verkligen inte farligt så det löser du.
Kanske ska sluta spela dock ;)
Ja spelandet är ju boven, men man måst ju vilja sluta spela själv och skaffa en annan hobby. En vacker dag så. Du betalade väl en hiskelig ränta till lånehajar vill ja minnas, allt skulle väl vara cool lugnt för dej om du betalade av hela det lånet el kunde konvertera det till ett lagligt lån nånstans med normalhög ränta? Har du verkligen vänt på alla stenar?

Jag har redan betalat av en större summa till dom så min ränta har minskat drastiskt.
Det jag kommer göra om 7-8 veckor är att försöka få loss en miljon i blanco. Därav så kommer denna tråd vara av stort intresse för mig.
Ska ta 3 lån a 350.000 via Advisa/Lendo inom en kort period. Funderar bara på om jag vågar chansa på Remember innan jag kör Advisa,Lendo...

Jag har redan betalat av en större summa till dom så min ränta har minskat drastiskt.
Det jag kommer göra om 7-8 veckor är att försöka få loss en miljon i blanco. Därav så kommer denna tråd vara av stort intresse för mig.
Ska ta 3 lån a 350.000 via Advisa/Lendo inom en kort period. Funderar bara på om jag vågar chansa på Remember innan jag kör Advisa,Lendo...
Tror ja läst nånstans du tjänar jäkligt bra, du har inga superrika riktiga vänner som känner dej som kanske kan låna dej summan till sjysst ränta? Hade jag suttit på 5 mille el mer å hade en polare i knipa som jag vet tjänade nästan miljonen om året kanske jag skulle låna ut en halv mille till denne. Kanske...

Nja, alltså jag hade ju kunnat låna 100-200K säkert. Men hjälper mig inte så jävla mycket. Sen vill jag inte ge mig in på flera privata skuldträsk.

Jag har hamnat i ett läge där jag tycker 300.000 till banken med ränta är en "bättre" skuld än 100.000 utan ränta till en privat människa.
Det är en jävligt olustig känsla att ducka någons samtal för att man är sen med en betalning och inte kunna lägga upp en bild på att man är på AW för att man inte vill att personen ska tro man är respektlös...

Ngn som har bra förslag på låneförmedlare eller lån för att lösa dyra sms lån mm.
Medlåntagare med ngt bättre UC score
Jag har uselt betyg...
Lön brutto 60tkr
Men MÅNGA blanco
Äger fastighet

Jag har hamnat i ett läge där jag tycker 300.000 till banken med ränta är en "bättre" skuld än 100.000 utan ränta till en privat människa.
Det är en jävligt olustig känsla att ducka någons samtal för att man är sen med en betalning och inte kunna lägga upp en bild på att man är på AW för att man inte vill att personen ska tro man är respektlös...

Håller med helt och hållet.

Lån 1,7 mkt men vill lösa minst 300tkr av det med ett bättre lån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp