Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån med skuldsaldo hos KFM – möjligheter med borgensman?

Först startar du tråden i behov av hjälp och uppvisar en ödmjuk attityd varpå alla försöker hjälpa till och ger råd utifrån erfarenheter och tankar. Sen händer något väldigt osannolikt som inte ens du verkar tro var möjligt och då börjar du skjuta ner på alla som försökt hjälpa dig och försöker framstå som nån höjdare.

Din situation visar på allt annat, du är bara en fasad, och sitter lika mycket i skiten som många andra här. Och din arrogans är kvittot på varför du är i den situationen du är i och troligen inte kommer ta dig ur oavsett vem du får lån hos.
Tips: Rannsaka dig själv människa

Du vill väl utvecklas som person och moderator så att du inte gissar och säger fel fortsatt. Viktigt att vara prestigelös i sitt lärande. Hörs på torsdag!
Va? Nej jag svarade som jag tyckte.

Fattar inte riktigt din dryghet. Att få eller få ett erbjudande om lån i din situation är totalt otänkbart egentligen. Vi säger vad vi tror inte mer

Fattar inte riktigt din dryghet. Att få eller få ett erbjudande om lån i din situation är totalt otänkbart egentligen. Vi säger vad vi tror inte mer

Sen vet vi ju inte heller om det är sant. En liten brasklapp bara.

Så då har vi haft mötet med Nordea. Utifrån UC-kopian när jag träffade Swedbank. De går med på lånet med borgensman OM jag flyttar över lönekonto och två olika pensionskonton till dem. Jag har inte Nordea idag på det. Då har ansvarig sagt ok om inget förändrats på UC sedan Swedbank.

Dock har jag nu valt att acceptera Swedbank lånet då jag slipper flytta pension och konton osv. De tog ny UC och jag och de har skrivit på alla papper.

Så rekommendation och lärdom av detta. Gissa inte utan gå på erfarenhet eller prova för att se och ta hjälp genom att boka möte. Att någon i forumet tycker och tror behöver inte vara sanning och verklighet. Nu gick det i båda fallen men med lite olika förutsättningar. Riktigt skönt för mig att få bort från KFM utifrån min jobb-situation och så.

Sjukt det gick igenom då är första jag ser som dem godkänner med dem förutsättningarna så grattis

Så då har vi haft mötet med Nordea. Utifrån UC-kopian när jag träffade Swedbank. De går med på lånet med borgensman OM jag flyttar över lönekonto och två olika pensionskonton till dem. Jag har inte Nordea idag på det. Då har ansvarig sagt ok om inget förändrats på UC sedan Swedbank.

Dock har jag nu valt att acceptera Swedbank lånet då jag slipper flytta pension och konton osv. De tog ny UC och jag och de har skrivit på alla papper.

Så rekommendation och lärdom av detta. Gissa inte utan gå på erfarenhet eller prova för att se och ta hjälp genom att boka möte. Att någon i forumet tycker och tror behöver inte vara sanning och verklighet. Nu gick det i båda fallen men med lite olika förutsättningar. Riktigt skönt för mig att få bort från KFM utifrån min jobb-situation och så.
Stort grattis till det, finns de möjligheter att du kan ladda upp något som styrker att du blivit beviljad? Är inblandad i ett liknande case med en bekant och skulle vilja ha de här bekräftat

Får man fråga om din borgensmans förutsättningar? Måste vara miljon inkomst där med? Sen igen fimpa drygheten! Du frågar på ett forum klart som fan du får svar vad vi tror klart som fn att ingen vet exakt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp