Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån med skuldsaldo hos KFM – möjligheter med borgensman?

...aningen konstigt att Nordea också vill bevilja ett lån till någon med skuldsaldo hos KFM baserat på en upplysning Swedbank tog.

När jag fick ett samlingslån på 800K och Bolån via just Nordea då var dom väldigt nitiska att en UC tagen utav dom är en förutsättning för att i princip ens prata med mig. Men det är klart dom kanske har börjat rucka på rutinerna.

Senast ändrad:
Kul att det löste sig för dig!

Andra har problem att låna 450 med 620 inkomst men vad vet jag, kanske bättre i bankens ögon att ha över halv miljonen i skuldsaldo ‍

Borgensmannen har bra inkomst, hus och stuga som är avbetalt. Vet inte vad jag ska ladda upp för att styrka det anonymt?

...aningen konstigt att Nordea också vill bevilja ett lån till någon med skuldsaldo hos KFM baserat på en upplysning Swedbank tog.

När jag fick ett samlingslån på 800K och Bolån via just Nordea då var dom väldigt nitiska att en UC tagen utav dom är en förutsättning för att i princip ens prata med mig. Men det är klart dom kanske har börjat rucka på rutinerna.
Om du läst. Så hade du sett att jag skrev de utgick från den, om jag hade velat gå vidare så hade de gjort ny. Absolut inte konstigt!

En fråga bara.

Så sent som i somras skrev du " Jag har en årsinkomst på 336 000kr och hade svårt att bli beviljad lån, då man bedömde att KALP inte gick ihop."

Får man fråga hur du på två månader tredubblat din lön?

Sen skrev du i samma tråd, också ifrån somras " Så jag blev beviljad lån. Säg till om ni vill ha tips! :)"

Du blev beviljad lån redan i maj med skuldsaldo hos KFM?

En fråga bara.

Så sent som i somras skrev du " Jag har en årsinkomst på 336 000kr och hade svårt att bli beviljad lån, då man bedömde att KALP inte gick ihop."

Får man fråga hur du på två månader tredubblat din lön?

Sen skrev du i samma tråd, också ifrån somras " Så jag blev beviljad lån. Säg till om ni vill ha tips! :)"

Du blev beviljad lån redan i maj med skuldsaldo hos KFM?
Kände att det väldigt ologiskt det skulle bli beviljat med skuldsaldo.. men ja då var det nog bara skitsnack allt. Även om lönen tredubblats så hade det inte synts på UC nu ändå så

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp