Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lån med 1 betalningsanmärkning.

Om utnyttjade beloppet är högre än beviljade. Tex limit är 10.000 och använder kredit högre än 10.000
Jaha, nä. Men hur är det ens möjligt?
I mitt fall är det många täta ansökningar. Att ha 0 anmärkningar och 0 i skuldsaldo är inte bara, svårt att få lån ändå. Vet ej hur ofta UC uppdateras och hur länge jag får dras med ett så här högt UC.

Jaha, nä. Men hur är det ens möjligt?
I mitt fall är det många täta ansökningar. Att ha 0 anmärkningar och 0 i skuldsaldo är inte bara, svårt att få lån ändå. Vet ej hur ofta UC uppdateras och hur länge jag får dras med ett så här högt UC.
Det går med kreditkort men inget att rekommendera.
Men jo det är nog förfrågningarna
När togs dem, nyligen?

Det går med kreditkort men inget att rekommendera.
Men jo det är nog förfrågningarna
När togs dem, nyligen?
Har väl 5 UC senaste månaden och totalt ca 30 senaste året. Vetefan när min UC-risk sjunker alltså. Trodde bara efter nån vecka men nu har det snart gått en månad

hej alla! Jag fick ett låneerbjudande efter 1 sekund via Advisa Collector bank. Är dom bra? Kan samla 3 ”äckel lån” till 2 jag får ned mina kostnader extremt mycket. Är en stor chans till en bra sommar och ett bättre liv. Har Collector lösenkrav?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp