Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån med 1 betalningsanmärkning.

Hej är det möjligt att få samlingslån med 1 betalningsanmärkning? Den är 2 år och 11 månader gammal. Eller är det totalt kört då? Behöver max 80.000
När min sista anmärkning försvann gick UC-risk från 28 till 78 och nu är den på sjuka 95 procent. Har en del smålån på ca 40000 som syns, och många ansökningar, men hur är det möjligt att risken är 95 procent? Totalt omöjligt att få ett samlingslån?! Eller finns det nåt ställe som beviljar trots skyhög UC-risk så länge man har 0 i skuldsaldo och 0 anmärkningar?

När min sista anmärkning försvann gick UC-risk från 28 till 78 och nu är den på sjuka 95 procent. Har en del smålån på ca 40000 som syns, och många ansökningar, men hur är det möjligt att risken är 95 procent? Totalt omöjligt att få ett samlingslån?! Eller finns det nåt ställe som beviljar trots skyhög UC-risk så länge man har 0 i skuldsaldo och 0 anmärkningar?
Om du inte har några anmärkningar, inga blanka ff (från inkassobolag) så tror jag att risk/betyget är tillfälligt
Eller har du historiskt skuldsaldo?

95% i UC-risk satan.
Det var högt!

Hur många förfrågningar är det du har?

95?? Då hoppas jag att ingen lånar ut, dom är ju enligt statistiken i princip garanterade att få problem med återbetalningen

95% i UC-risk satan.
Det var högt!

Hur många förfrågningar är det du har?
Ca 30 förfrågningar på 1 år och jag vet att det ställer till det. Men det hade jag ju även när min sista anmärkning var kvar. Var inte beredd på att det skulle sticka iväg så mycket. Sen gick det från 78 till 95 när credway 5000 kr blev synligt hos UC...

Ca 30 förfrågningar på 1 år och jag vet att det ställer till det. Men det hade jag ju även när min sista anmärkning var kvar. Var inte beredd på att det skulle sticka iväg så mycket. Sen gick det från 78 till 95 när credway 5000 kr blev synligt hos UC...
Är det någon kredit som är övertrasserad? När det är så högt?
Eller täta förfrågningar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp