Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lån hos re:member?

Lendo är nog bästa alternativet i första hand. Eller Zmarta kanske? Deras räntenivå börjar lägre. BN i andra hand.

Lendo är nog bästa alternativet i första hand. Eller Zmarta kanske? Deras räntenivå börjar lägre. BN i andra hand.

Om man är orolig över att få något lån över huvudtaget så är nog vilken absolut lägsta räntan man kan få ganska obetydlig fråga har jag en känsla av. Lendo har flest partners vad jag vet i alla fall

Är själv lite anti mot Zmarta då de är del av Freedom Finance och har man någon gång haft med Freedom Finance att göra så blir man aldrig av dem de mejlar skickar brev och ringer år efter år..

Senast ändrad:
sökte lån via lendo och fick beviljat av remember med komplettering. Har skickat in kompletteringen, hur lång tid brukar det ta efter det? Skickade in allt i torsdags. På remembers sida står det "det gå inte att söka privatlån just nu" Varför gör det det?

sökte lån via lendo och fick beviljat av remember med komplettering. Har skickat in kompletteringen, hur lång tid brukar det ta efter det? Skickade in allt i torsdags. På remembers sida står det "det gå inte att söka privatlån just nu" Varför gör det det?

Fick du lånet och hur lång tid tog det isåfall ?

har även jag sökt lån via lendo och fick 230 000 kr hos remember, men det står att jag måste komplettera.. vad är det man brukar få lov att komplitera? och hur negativt är det? sen undar även jag varför det står att det inte går att söka privatlån nu på deras sida...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp