Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lån hos re:member?

Nej utan fick en faktura för kommande månad med den missade fakturan tillsammans och förseningsavgift. Samma med banknorwefian fick ge dubbla

Jag tror den kom via eposten med. Kom iallafall med vanliga posten. Vad tror ni andra månaden jag har lånet, kan man utöka lånet med kanske 40tkr till? Jag har på 50tkr

Jag tror den kom via eposten med. Kom iallafall med vanliga posten. Vad tror ni andra månaden jag har lånet, kan man utöka lånet med kanske 40tkr till? Jag har på 50tkr
Har för mig att det är 6 månader med inbetalningar i tid som gäller på dem flesta krediterna. Men du kan ju testa om en uc inte förstör din score allt för mycket.

tänkte bara flagga för att årsbeskedet skickas ut med post. De har informerat fel över telefon, det gäller deras kreditkort då det syns på efaktura. Ska skickas ut någon gång denna vecka.

Hej! Sökte 40 000 på lendo, blev beviljad hos Remember där jag kunde söka ytterligare 40 000. Har nu skickat lönespecar och väntar nervöst på svar. Erfarenheter någon om man kan få avslag såpass långt i processen?

Mvh Nisse

Har fått indikationer på att de verkar bromsa utlåningen nu... Så nu är det tillbaka till Bank Norwegian igen som bästa alternativ vid samlingslån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp