Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hade ni uppgett det skulle gå till samla ihop skitlån? Jag har just nu en score på 13,6 och 18 ff, men har hopp om att score sjunker vid nästa uppdatering.
En fråga, när ni ansökt via lendo och fått erbjudande från remember och dem krävt kompletteringa.. har det då stått på lendo att kompletteringar krävts eller har dem krävt det sedan på deras sida? Jag har fått erbjudande på fullt belopp och det står inget om kompletteringar så känns rätt skönt men ändå orolig att dem senare kan kräva in kompletteringar och strula till det och dra ut på det! :/ tacksam för svar! Hur många har även fått erbjudande på lendo och sedan valt att acceptera det men sedan efter kontroll fått avslag?
Min erfarenhet av Lendo är att vill långivaren ha kompletteringar så kommer du att bli meddelad det innan du slutgiltigt väljer långivaren på Lendo.
Väljer du en långivare som kräver kompletteringar så kan du gå tillbaka och välja en annan om du av någon anledning inte vill komplettera.
Har dock ingen erfarenhet av just rememeber, men de borde rimligen inte skilja sig från andra om man söker via Lendo.
Jag har ringt dom men det satt väl någon som antagligen inte kunde något. Blev informerad om att de inte skickar något årsbesked, bara månadsvisa fakturor.