Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån hos re:member.

Remember brukar ej ha lösenkrav. Det innebär att de löser lånen du vill samla åt dig. Alltså inte betalar ut till ditt bankkonto så du får lösa lånen

Mina förutsättningar när jag sökte lånet såg ut såhär:
Blanco på 595 000kr fördelat på 4 banker. Jag sökte samla lån 280 000kr
Inkomst 322 000kr
Uc 0.9
6 FF senaste tagen augusti 2019.
Bolån 1 262 000, står på halva bolånet.
Jag fick också att de skulle verifiera/bekräfta mitt kontonummer och där efter skicka mejl när det var klart. Har fått mejl nu om att lånet är beviljat och pengarna kommer betalas ut om 3-5 dagar. Gissar att de måste bekräfta kontonummer när det handlar om större summor. Blev själv lite nojig men samtidigt så stod det ju även att lånet var beviljat. Ingen från re:member har ringt så skönt! Jag hoppas få in pengarna så fort som möjligt nu!!

hur lång tid tog det för dom att verifiera med banken ?

Jag fick inget lösenkrav och idag kom pengarna in på kontot! Tog alltså bara 3 bankdagar så grymt snabbt av re:member.

Känner mig väldigt nöjd. Hoppas ni andra får in era pengar snart!!

Jag väntar fortfarande på mitt lån.
Ansökte i fredags. Fick bekräftelse direkt. Sen en till bekräftelse om att utbetalning var på väg detta i måndags.
Jag kan logga in och se mitt lån på re:member sida så jag hoppas att jag får pengarna imorgon. Har lagt upp en återbetalning plan på 6 olika lån samt klarna som jag löser och får betala 4000 kr i månaden istället för 11-15000 på lån.. känns så jäkla bra. Och nu ska jag inte ta dessa smålån på 10-15 000 nå mer. Det är de som har satt mig i trubbel att tagit för många sådana så kostnaden har blivit för hög varje månad. Så här blivit tvungen ta ett till.
Låt oss hoppas på en bra lösning för egen del och va kul att ditt lån gick bra!

Nu har jag 200 000 på banken. Sjuk känsla. Jag går plus denna vecka tror jag. Har uppdaterat bank appen 200ggr idag. Så skönt!!
Nu ska jag lösa alla lån idag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp