Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lån hos re:member.

Hej! Jag har ansökt om lån genom Lendo idag och fick ett jättebra erbjudande från re:member. Det står ingenting om några kompletteringar när jag kollar på mina sidor på Lendo. Kan de kräva kompletteringar i efterhand ändå?
Tack på förhand.

Hej! Jag har ansökt om lån genom Lendo idag och fick ett jättebra erbjudande från re:member. Det står ingenting om några kompletteringar när jag kollar på mina sidor på Lendo. Kan de kräva kompletteringar i efterhand ändå?
Tack på förhand.

Dom kan alltid få för sig kräva kompletteringar i efterhand, det gäller alla lån och kreditinstitut, sedan om dom gör det eller inte är en annan femma...

Tack på förhand.

Hur mycket var lånet på?
Valde du re:member tillslut?

Jag fick erbjudande på 280 000kr och det var så mycket som jag sökte på. Det var jättesmidigt att signera med BankID. Jag har fått mejl om att lånet är beviljat och att det kommer betalas ut om 3-5 bankdagar. Så nu inväntar jag pengarna .

Vad fick du för ränta?

Vad hade du för förutsättningar när du sökte ??

Till mig skrev dom:

Tack för att du valt ett re:member privatlån! Din låneansökan är beviljad.
Vi kommer nu att ta kontakt med din bank för att verifiera ditt kontonummer. Vi kontaktar dig via mail när verifieringen är klar.

skrev dom så till dig med??

borde dom inte enbart verifiera kontonummer med mig? Verkar konstigt

Både jojjo och Belliizz berätta gärna vad ni hade för förutsättningar nyfiken då jag är påväg att slänga iväg en ansökan inom kort

Nu skickade jag också in en ansökan! Super smidigt hittills. Får väl se om man får pengarna innan nästa fredag då.
Vart ett lån på 200 000 att lösa andra lån med.
Sänka månadskostnaden från 11 000 för lån till 4000.
Avverka 5 år. Känns jävligt bra! Kommer kännas bättre när man ser pengarna på kontot.

Vart lite nojig att kontonummer behövde va 10 siffror och att man då ska skriva en 0:a framför om man har bara 9.
Men bra att de tar kontakt med banken. Då får man ju garanti på att de skickar pengarna rätt!

Står 3-5 bankdagar lär ta minst 5 tänker jag. Men det spelar mindre roll.
Någon som fått lånet kan ju bekräfta antal väntade dagar mellan ansökan och leverans

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp