Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lån hos re:member.

Lendo hör dock av sig...

"
Vi behöver få kontakt med dig angående din ansökan. Vi kommer försöka ringa dig senare men du kan redan nu kontakta oss genom att ringa 0771-13 13 10.
Mvh, Lendo Kundservice"

Antar de bara vill sälja en försäkring. Någon som har erfarenhet av detta efter ett bekräftat lån från en bank? Har signerat och allt klart med re:member.

fixk samma o blev livrädd. Var dock bara försäkring

Lendo hör dock av sig...

"
Vi behöver få kontakt med dig angående din ansökan. Vi kommer försöka ringa dig senare men du kan redan nu kontakta oss genom att ringa 0771-13 13 10.
Mvh, Lendo Kundservice"

Antar de bara vill sälja en försäkring. Någon som har erfarenhet av detta efter ett bekräftat lån från en bank? Har signerat och allt klart med re:member.

Garanterat försäkring!

Tror du de ger upp om man inte svarar. De ringde väckte mig i morse och jag hade jobbat natt. Nu känner jag för att besvara detta med att de aldrig ska få tag i mig. Haha. Barnsligt ja vet.

haha vet inte, jag ringde upp för att höra vad det var o när de var försäkring sa jag bara nej o så slutade de

De kunde ju skrivit i mejlen vi vill kontrollera om försäkran på ditt frsmtida lån..
Men nej de använder ordet "ansökan och "vi behöver prata"
Vet de inte att det är ett jävla helvete man går igenom i alla tankar när man hör sådana saker.
Usch och fy. Men ändå tacksam så va fan jag svarar nästa gång de ringar.

Hur som helst. De ringer igen och är bara en försäkring man tackar nej till. Känns inte aktuellt i mitt fall iallafall. Har en plan och trygg anställning

Fan vad lendo är fula med den försäkringen. Försökte blåsa min morsa sa att hon hade "glömt" teckna försäkring. Bad dom vänligt men bestämt att dra åt helvete.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp