Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Lån hos creditstar med 2 anmärkningar

Är det möjligt att få lån hos creditstar med 2 anmärkningar? De är mer än 2 år gamla.

Någon som fått lån hos dem med anmärkningar?

Såg på Facebook att dom skulle lätta på kraven rejält men tror dom kör Bisnode fortfarande.

Såg på Facebook att dom skulle lätta på kraven rejält men tror dom kör Bisnode fortfarande.
Okej. När jag frågade deras kundtjänst har svaret "Det är en hel automatiskt algoritm som avgör enligt flera faktorer om man blir godkänd eller inte. Kundtjänst kan inte heller se varför man blir nekad. Bara att man blir nekad.

Tänker vänta med att söka

Är det möjligt att få lån hos creditstar med 2 anmärkningar? De är mer än 2 år gamla.

Någon som fått lån hos dem med anmärkningar?
Det tror jag. Folk kan kalla mig bitter men det känns lite som ett lotteri vem/vilka som blir beviljade. Speciellt där.
Däremot om du haft dom tidigare och inte skött din betalplan hos dom så kan du vara ganska så rökt ett tag framöver.

Det tror jag. Folk kan kalla mig bitter men det känns lite som ett lotteri vem/vilka som blir beviljade. Speciellt där.
Däremot om du haft dom tidigare och inte skött din betalplan hos dom så kan du vara ganska så rökt ett tag framöver.
Hur är det med fairlo då? Någon som fått med 2 anmärkningar, 404 k årsinkomst. Inget skuldsaldo såklart? @Terry_ @Jägob Lögoinen

Oj, svårt att säga om Fairlo då jag inte haft dom på 4 år och är dåligt påläst på dom.
Men rent generellt vet jag att man kan få lån där med betalningsanmärkning(ar). Det görs en individuell bedömning då, hur den individuella bedömningen går till det vet jag inte.

Jag har en bekant som fick på fairlo för några veckor sen med 5 anmärkningar som var gamla typ 2 år. Vet ej inkomst dock.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp