Är det möjligt att få lån hos creditstar med 2 anmärkningar? De är mer än 2 år gamla.
Någon som fått lån hos dem med anmärkningar?
Okej. När jag frågade deras kundtjänst har svaret "Det är en hel automatiskt algoritm som avgör enligt flera faktorer om man blir godkänd eller inte. Kundtjänst kan inte heller se varför man blir nekad. Bara att man blir nekad.Såg på Facebook att dom skulle lätta på kraven rejält men tror dom kör Bisnode fortfarande.
Det tror jag. Folk kan kalla mig bitter men det känns lite som ett lotteri vem/vilka som blir beviljade. Speciellt där.Är det möjligt att få lån hos creditstar med 2 anmärkningar? De är mer än 2 år gamla.
Hur är det med fairlo då? Någon som fått med 2 anmärkningar, 404 k årsinkomst. Inget skuldsaldo såklart? @Terry_ @Jägob LögoinenDet tror jag. Folk kan kalla mig bitter men det känns lite som ett lotteri vem/vilka som blir beviljade. Speciellt där.
Däremot om du haft dom tidigare och inte skött din betalplan hos dom så kan du vara ganska så rökt ett tag framöver.
Okej. Värt ett försök då alltså. Vet du hur mycket han fick ?Jag har en bekant som fick på fairlo för några veckor sen med 5 anmärkningar som var gamla typ 2 år. Vet ej inkomst dock.
50000kr, tror runt 400k i inkomst. Men lite osäker på inkomsten. Men 5 anmärkningar.Okej. Värt ett försök då alltså. Vet du hur mycket han fick ?
Vet du hur många förfrågningar?50000kr, tror runt 400k i inkomst. Men lite osäker på inkomsten. Men 5 anmärkningar.