Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lån 100k, hur fort får man pengarna?

Okej, jag har Länsförsäkringar, har 0.1% i riskprognos så det bör inte vara ett problem.

Nä, då bör du utan problem kunna låna av Länsförsäkringar och få pengarna utan att behöva vänta. Det är säkert inte någon särskilt hög ränta heller.

Det tar fem minuter att få pengarna om du söker lån på ditt bankkontor hos din vanliga bank. Sedan beror det förstås på hur kreditvärdig du är om det går att göra så, men normalt så funkar det.
Ja för att det inte tar minst en vecka att få en tid på en bankkontor? Jag blev precis guldkund hos LF och mötet tog 2 veckor att få

Ja för att det inte tar minst en vecka att få en tid på en bankkontor? Jag blev precis guldkund hos LF och mötet tog 2 veckor att få

Allt handlar om hur viktig kund du är. Jag kan lova dig att har du ett par miljoner på kontot och pengar i fonder,aktier och skit så kan du få ett möte snabbare än vad det tar att beställa hem pizza.

Allt handlar om hur viktig kund du är. Jag kan lova dig att har du ett par miljoner på kontot och pengar i fonder,aktier och skit så kan du få ett möte snabbare än vad det tar att beställa hem pizza.
Ja detta är dock inte så i TSs fall misstänker jag:)

Ja detta är dock inte så i TSs fall misstänker jag:)

Hehehe, nä det stämmer nog.

Men sjukt egentligen att man får bättre service som "frekvent" kund på sin bar,ICA-affär eller försäkringsbolag än vad du får på en bank även om du tillförtror dom med kanske några miljoner som dom tjänar pengar på.

Dom borde egentligen behandla sina kunder så jävla bra.

Jag är ganska säker på att om jag går in på "mitt" bankkontor och frågar om jag kan få hjälp med ett snabbt blancolån som tar ett par minuter att fixa, så finns det någon som hjälper mig med det. Nu har inte jag de rätta förutsättningarns för att få ett sådant lån, men om jag hade haft det så...

Ringer man något kundtjänstnummer och bokar ett möte så kan det säkert ta två veckor...

Annars går det säkert att få lån genom internet- eller telefonbanken, har inte LF sånt? Där bör det också gå snabbt. Jag kan inte tänka mig annat än att man får pengarna samma dag.

Jag är ganska säker på att om jag går in på "mitt" bankkontor och frågar om jag kan få hjälp med ett snabbt blancolån som tar ett par minuter att fixa, så finns det någon som hjälper mig med det. Nu har inte jag de rätta förutsättningarns för att få ett sådant lån, men om jag hade haft det så...

Ringer man något kundtjänstnummer och bokar ett möte så kan det säkert ta två veckor...

Annars går det säkert att få lån genom internet- eller telefonbanken, har inte LF sånt? Där bör det också gå snabbt. Jag kan inte tänka mig annat än att man får pengarna samma dag.
Var det möjligen länge sedan du försökte dig på detta? För att jag kan försäkra dig att det inte går till så längre. En handläggare måste ha tid, som måste bokas. Man måste ta med sig alla underlag mm. Man kan ansöka hos banken själv, på hemsidan även på telefon. Men det är handlingstider och utbetalning genom 5-6 dagar där också.

Hehehe, nä det stämmer nog.

Men sjukt egentligen att man får bättre service som "frekvent" kund på sin bar,ICA-affär eller försäkringsbolag än vad du får på en bank även om du tillförtror dom med kanske några miljoner som dom tjänar pengar på.

Dom borde egentligen behandla sina kunder så jävla bra.

Tog Santander, tror dom är snabbast då sambon haft bra erfarenhet av dom.
Såg att du tagit av dom också, hur fort kom pengarna?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp