Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lättast,behöver 100 000 kr ?

Fungerar det verkligen så?

Förhoppningsvis inte i praktiken, men det är fullt möjligt. Läser man texten i skuldebrevet så brukar det stå något i stil med "Till x-bank eller order betalar jag bla bla" eller nåt sånt. Då har man ju skrivit på att man är villigt att betala si och så mycket till x-bank. Är det någon mindre nogräknad aktör som är inblandad så är det säkert möjligt att dom säljer vidare påskrivna skuldebrev till andra mindre nogräknade som vill ha in pengarna som man skrivit på att man vill betala..

Det är max 10 betalningsanmärkningar fick jag bekräftat idag.

Testade att göra en ansökan men blev ej beviljad.

Så får vänta tills december nästa år då dem flesta försvinner.

Det är max 10 betalningsanmärkningar fick jag bekräftat idag.

Testade att göra en ansökan men blev ej beviljad.

Så får vänta tills december nästa år då dem flesta försvinner.
När jag läste din inlägg kontaktade jag dem via mailet och undrade varför dem har inte upplyst mig om taket på 10 st...
Dem bekräftade sedan att dem har tak på 10 st.
Lite lustigt att dem är inte tydliga från första början...

När jag läste din inlägg kontaktade jag dem via mailet och undrade varför dem har inte upplyst mig om taket på 10 st...
Dem bekräftade sedan att dem har tak på 10 st.
Lite lustigt att dem är inte tydliga från första början...

Sant, men det är ändå generöst med 10 st. Får vänta tills december nästa år helt enkelt :p

Nån som har lån hos Balanzia? Såg dom endast erbjuder autogirobetalning. Skickar dom pappersfaktura också då?

Okej får göra det. Ni som fått lån hos Balazia vet ni om dom ringer upp arbetsgivaren samt får man något brev hem ifall man får lånet?

Hej,
Norreborre:

Har lån hos Balanzia. De skickade inte hem något - allt sköttes över nätet. Betalning sker via autogiro. Signerade låneansökan med bankID. Låneavtal och dyl finns som dokument på "ens" sida. Mig veterligen - kontaktades inte arbetsgivare.

Med vänlig hälsning,
Radiohuvud

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp