Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lättast,behöver 100 000 kr ?

Hoppas du kan betala det snabbare för annars ger du dem 193 tusen totalt tillbaka. Helt sjukt hur de utnyttjar folk.

Jag kommer att betala av lånet snabbare. Om ett år så är min UC blank och jag har inte längre några anmärkningar. Jag kommer då att ta ett banklån med bra ränta och betala av detta. Fram till dess så ska jag få igång ett rejält sparande.

Jag fick också hem reklam från balanzia i brevlådan förra veckan. Läste denna tråd och vågade mig på en ansökan igår och den blev beviljad! Jag kommer också få ned mina månadskostnader med ca 3500. Visserligen har inte pengarna kommit in på kontot ännu och man ska väl inte ropa hej förrän man är över ån, men måste få hoppas :)
Ska även tillägga att jag nyligen sökt om samlingslån hos zmarta där alla banker som lånar ut till dem med anmärkning nekade. Bara ett tips.

En undran det står att de kollar upp lite mer än uc vad är det?

Jag undrar också det faktiskt. Därför jag inte riktigt vågar bli superglad innan jag ser pengarna på kontot, trots att jag blivit beviljad och signerat avtalet :)
Men jag antar att dom kollar med kfm, kanske ringer arbetsgivaren.

Skickade ett mail till dem med mina förutsättningar.

11 betalningsanmärkningar, skulle kunna ställa till det då dem har ett tak på 10. Annars såg mina förutsättningar bra ut enligt dem. Med årsinkomst på 270000.
Har inga uc förfrågningar.

Betalningsanmärkningarna är 1,5 - 2 år gammal.

Ska man testa? En uc är inte hela världen när man har 0.

Skickade ett mail till dem med mina förutsättningar.

11 betalningsanmärkningar, skulle kunna ställa till det då dem har ett tak på 10. Annars såg mina förutsättningar bra ut enligt dem. Med årsinkomst på 270000.
Har inga uc förfrågningar.

Betalningsanmärkningarna är 1,5 - 2 år gammal.

Ska man testa? En uc är inte hela världen när man har 0.
Dem sa ingenting att dem hade tak på 10 st anmärkningar till mig...
Dem bara undrade om jag hade 5,9% risk hos UC eftersom jag skrev score på 5,9%.
Jag är övertygat att du kommer att bli beviljad om allt annat är okej...(underskot)
Lycka till!!!

Fick ett erbjudande av dom via Lendo. Skrev under avtalet med E-leg men sen står det att nån mer kontroll ska göras? Någon som vet vad det är för kontroll? Trodde det va klart när man fått erbjudande och skrivit under!

Dem sa ingenting att dem hade tak på 10 st anmärkningar till mig...
Dem bara undrade om jag hade 5,9% risk hos UC eftersom jag skrev score på 5,9%.
Jag är övertygat att du kommer att bli beviljad om allt annat är okej...(underskot)
Lycka till!!!

Undetskott på deklarationen var 51k just för att jag löste alla mina skulder hos kronofogden 2015. Denna deklarationen kommer underskottet att vara ca 20k.

Fick ett erbjudande av dom via Lendo. Skrev under avtalet med E-leg men sen står det att nån mer kontroll ska göras? Någon som vet vad det är för kontroll? Trodde det va klart när man fått erbjudande och skrivit under!

det kan ju bli spännande.. ett påskrivet skuldebrev kan dom sälja vidare till någon annan aktör senare som kräver betalt..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp