Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lättare att låna hos pluskan och slantar?

Plusskan nekade mig - Slantar beviljade.

Du lär inte ha betyg 1. Ditt betyg är betydligt högre än så.

Fick min bisnodeupplsyning nu. Har 6 i betyg. Hur kunde jag gå från 1(kredit avrådes) till 6 på bara några månader? Verkar ha blivit beviljad 30k iaf. Får nog pengarna imorgon.

Någon som har tips på liknande aktörer som beviljar enkelt med 6 i bisnode betyg? Måste få bort äckliga vivus också...

@Terry_, du verkar ju ha alla "bra" snabblån och kontokrediter som går att få. ;) Tips på var jag ska söka nu?

Alltså, är det något fel på Slantars hemsida? Provat att göra ytterligare en ansökan men lyckas inte slutföra ansökan. Fyller i alla uppgifter, signerar med BankID och omdirigeras sedan till min sida hos Slantar och kommer inget vart. Ingen ansökan finns sedan registrerad hos Slantar. Vad gör jag?

Alltså, är det något fel på Slantars hemsida? Provat att göra ytterligare en ansökan men lyckas inte slutföra ansökan. Fyller i alla uppgifter, signerar med BankID och omdirigeras sedan till min sida hos Slantar och kommer inget vart. Ingen ansökan finns sedan registrerad hos Slantar. Vad gör jag?
Ring dom, finns kontakttelenummer på deras sida. :)

Är "du får inte ha aktuellt skuldsaldo" samma som att ha betalningsföreläggande? Går det hand i hand?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp