Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lättare att låna hos pluskan och slantar?

Jag fick det i FM (fredag) och nu fick jag in 30.000 på mitt konto!

Jag fick det i FM (fredag) och nu fick jag in 30.000 på mitt konto!

Ah fan vad najs.
Jag har alltid Bisnode 1 på mej. Oavsett antal ff. Inga anmärkningar. Så förstår inte varför. :/ när man ser här att andra har sämre förutsättningar men har 2-3 i betyg. :(

Ah fan vad najs.
Jag har alltid Bisnode 1 på mej. Oavsett antal ff. Inga anmärkningar. Så förstår inte varför. :/ när man ser här att andra har sämre förutsättningar men har 2-3 i betyg. :(
Bisnode är som en trisslott

Gjorde en ansökan hos Slantar och signerade med BankID. Fick inget direkt svar utan loggades in på min sida hos Slantar. Innebär detta avslag eller dröjer det innan man får besked? Via mail?

Gjorde en ansökan hos Slantar och signerade med BankID. Fick inget direkt svar utan loggades in på min sida hos Slantar. Innebär detta avslag eller dröjer det innan man får besked? Via mail?
På ”min sida” och sen gå till ansökningar och kolla om det står något där. Tror det var samma för mig en gång. Men kunde inte slutföra ansökan. Men kolla igen på ”min sida” som sagt

Ok, det är just det. Kändes inte som ansökan slutfördes. Blev du beviljad eller fick du avslag när det blev så för dig?

På ”min sida” och sen gå till ansökningar och kolla om det står något där. Tror det var samma för mig en gång. Men kunde inte slutföra ansökan. Men kolla igen på ”min sida” som sagt

Ok, det är just det. Kändes inte som ansökan slutfördes. Blev du beviljad eller fick du avslag när det blev så för dig?
Det blev ingen slutförd ansökan alls. Var bara en gammal ansökan och gammalt lån där på min sida. Men jag provade aldrig att söka igen.
Däremot provade jag på extrakosing (avslag) men det var flera månader sen.

Ok, riktigt skumt! Antar att det inte togs någon Bisnode?

Det blev ingen slutförd ansökan alls. Var bara en gammal ansökan och gammalt lån där på min sida. Men jag provade aldrig att söka igen.
Däremot provade jag på extrakosing (avslag) men det var flera månader sen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp