Jag mailade ju dem igår på deras kontakt-mail, samma som de skickat från. Fick precis svar nu att "Vid utebliven blankett så kan vi komma att behöva avbryta affärsförbindelsen där kravet för återbetalning på ditt befintliga lån vidhålls samt att framtida låneansökningar kan komma att nekas."Jag fick också samma igår?! Har inte skickat in än undrar vad som händer om jag inte gör det?
Tänker sammaLåter helt absurt detta tycker jag. De har inte begärt något av mig men om de gör det kommer jag inte skicka in något. De får gärna spärra mig från framtida ansökningar så slipper jag göra det. Har bara en liten skuld kvar som tur var.
Ja precis,va ä deras problem.Seriöst??!! Att kräva så mkt jobb/besvär för att de vill samla in info?? Lönespecar och scanna och kontoutdrag....
Fick liknande fr Svea för någon vecka sedan och då var det bara att kryssa i ett formulär och skicka in digitalt. Har nte fått ngt fr Lumify än men får jag så får jag be de förenkla sina kanaler att samla in information eller så får de inget svar.
Jag är ärligt talat urless på dem nu. Alla fel ursäktar de med att de haft "lite tekniska problem" och det börjar bli lite tjatigt då de haft dessa tekniska problem rätt länge. Men kanske inte konstigt, man kanske måste stava rätt annars blir det fel i algoritmenJa precis,va ä deras problem.
Så jävla mycket strul dom har....
Eh...tekniska problem gud vet hur många veckor..i alla evighet.
Sen vill dom ha information från sina kunder....vem orkar att bry sig..
Alltså,snälla lumify gör vad ni ska och kanske det blir så att ni får svar.
Har tack o lov inget lån hos dom.
Finns det ingen känsla för kundservice.